“Venninne middag med dårlig service”
Anmeldelse av Nimbu

Nimbu
Omgivelser: Gamle Oslo
Beskrivelse: Nimbu serves world-class Indian food with short-travelled ingredients and long-travelled spices - right by the sea. Experience a classy and authentic environment, with food made by chefs with over 40 years of experience.
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, men dårlig service. En servitør skulle åpne en flaske musserende vin for nabo bord. Min venninne fikk sprutet vin i ansiktet, øye og på ryggen. Eneste servitør gjorde var og komme med servietter. Burde vært tilbudt dekning av mulig rens av tøy og rabatt på mat. Uprofesjonelt håndtering. Fikk først tilbud om rens når vi påpekt det. Ingen kompensasjon forøvrig. Skuffet!

1  Takk, Kjersti B

Anmeldt 6. september 2021 via mobile enheter

Nydelig indisk mat, veldig fine lokaler og veldig hyggelig service. Et nytt sted i yttergrensen av Bjørvika, men absolutt verdt tiren. Meget positiv opplevelse

1  Takk, Runar N
Anmeldt 5. september 2021

Hadde veldig store forventninger etter å ha lest lit om restauranten og dens ambisjoner. Ble utrolig skuffet over servicen, det vil si den manglende servicen. Den var totalt fraværende. Ble tatt greit i mot og vist til bordet, og fikk vann med en gang. Det var bra, men sånn skal det også være. Og fikk deretter beskjed om å lese meny med QR-kode, det synes vi var mindre bra. Bør kunne ha en vanlig meny igjen nå tenker vi..... Etter det tok det nøyaktig 43 minutter til jeg reise meg og gikk bort til han som tok i mot oss ved døren og sa at ingen har sett mot oss og at vi ikke hadde fått bestilt noe som helst. Prøvde å komme i kontakt med servitørene flere ganger, men fånyttes. Når vi fikk bestilt gikk det for så vidt greit å få mat innen rimelig tid, men ingen presentasjon selv om lekkert dandert. Det skal de ha. Og maten smakte veldig godt. Men veldig små hovedretter, vi var to stk som delte tre hovedretter (etter å ha spist forretter og brød og hadde tenkt å ha dessert). Forrettene var bra størrelse på, og var veldig gode. Negativt at drikke kom etter at vi hadde fått maten, og at servitøren ikke visste forskjell på Prosecco og Champagne. Og for å forsterke inntrykket av elendig service så kan jeg bare bekrefte det som står på de to foregående anmeldelsene, da vi satt ved nabobordet. Den sinnamannen som kom var veldig uhøflig, og vi hadde forståelse for at de dro derfra. Vi mistet også lysten på dessert, så vi drakk opp resten, betalte og dro. Kommer vel ikke igjen før vi har lest at servicen har tatt seg veldig opp og over en lengre tid, for maten var veldig god.

2  Takk, 575runem
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Desidert den verste restaurantopplevelsen jeg har hatt. Jeg og kona ble beskyldt for å ha jukset til oss rødvin under middagen.
Vi kjørte full pakke. Forrett, naan, raita, chutney i tillegg til hovedrett. Bestilte øl først, og ba om rødvin til maten. Ble anbefalt en rødvin, og når den kom hadde vi ikke tenkt at det skulle være hele flasken, så når den ble plassert på bordet sa vi pent i fra om det, og det var helt greit at vi tok glasset. Så kommer det en annen bort til bordet vårt og presterer å anklage oss for å ha forsynt oss for mye av en flaske vi aldri har rørt, med en tone og aggressivitet som ikke ligner grisen. Vi forsøker først å svare at vi godt kan betale for hele flasken, men at vi aldri hadde bestillt noe mer enn to glass, og der og da vil vi jo bare kose oss ute den ene dagen vi har barnevakt. Men når vedkommende presterer å fortsette med sine beskyldninger er matlysten vekke på et blunk. Når man endelig har booket seg en plass ute, og får en så elendig behandling er ikke dette en plass man kan sitte å kose seg på. Vi ba om å få betale for alt vi hadde bestilt, og lot maten stå igjen urørt på bordet. Styr unna, for her risikerer du å få en kjip opplevelse. Veldig trist, for de skryter av at det skal være fine dining, men er under lavmål. Bordene ved siden av var også lite begeistret for seansen og sa de ville gjort det samme, samtidig som de klaget over lang ventetid og langt fra "Fine dining".

4  Takk, Ruben Kufaas F
Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Elendig kundeservice! Vi bestilte 2 glass vin til hovedretten. Hovedretten kom og servitøren skjenket oppi 2 glass vin fra en nyåpnet flaske og satte den ved bordet. Vi reagerte på at hun satt den på bordet og sa med gang at vi hadde bare bestilt 2 glass. Hun sa det var greit og tok med resten av flasken. Noen sekunder senere kommer en mann bort til bordet og sier at vi har bestilt en hel flaske og "forkynt oss" av den og dermed måtte betale hele flasken. Han snakket i en veldig aggressiv tone og med en forferdelig holdning. Han anklaget oss for å lurt til seg mer vin enn 2 glass. Vi hadde for det første ikke drukket av de to glassene som var skjenket til oss og for det andre så tilbød vi oss å ta hele flasken. Men han hadde en forferdelig beskyldene tone fra første sekund. Det var en veldig ubehagelig opplevelse. Vi har spist mye ute i våres liv og aldri opplev lignende før. Derfor ba vi bare om å betale for maten (uten å spise den) og dro. De hadde ingen problemer med å ta fullpris for mat vi ikke hadde spist. Kommer aldri tilbake dit.

2  Takk, Ly Tang F

Reisende som så på Nimbu, så også på

Har du vært i Nimbu? Del dine erfaringer!