“En bortgjemt perle i et tilbaketrukket nabolag. Svært høy standard på maten, personalet og lokalene. Et av Oslos beste måltider ”
Anmeldelse av Restaurant Kraft

Restaurant Kraft
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

Etter en sykkeltur fra Grorud langs Alnaelva, kom vi ut av skogen mellom Beyn og Kværnerbyen. Turfølget var sulten. Lørdag kl 12. Det var tid for lunch og helt tilfeldig kom vi over KRAFT restaurant innerst i boligområdet.

Vi ble møtt i døra av personalet med en hyggelig hilsen. Er dere åpne? Jeg selvfølgelig, velkommen!

Vi fikk lunchmenyen og ølmenyen. Valget falt på brødskive med lange til turfølget og svinenakke til megnselv. Vi delte en Pale Ale "Taffel".

For noen flotte tallerkener. Overgår de beste danske smørrebød. STOR porsjon. Overraskende smaker.

Vi satt ute i sola, ved det gamle industrilokalet mens nabolaget våknet til liv. Personalet var utrolige hyggelige og imøtekommende. Vi tar turen tilbake snart.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, per arne h

Anmeldt 4. september 2021

Vi bestilte mat - Lang ventetid, kaldt mat, ikke ferdig stekt laks ..priser ikke tilsvarer kvaliteten.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, L7730GVannag
Anmeldt 18. juni 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger i Kværnerbyen. Lokalet er moderne, rustikk og det er høyt under taket. Vi bestilte 3 retters, damene gikk for skalldyrsuppe og herrene gikk for grønne og hvite asparges med serrano og hollandaise til forrett. Forrettene smakte godt. Til hovedrett bestilte vi ulike retter: vårkylling, vegetar lasagne og confitert andelår. Manglet litt salt og krydder, men ellers godt. Til dessert ble det sjokoladefondant og dessverre ble noen litt for mye stekt. Hyggelige servitører

Dato for besøk: mai 2021
2  Takk, 354tingh
Anmeldt 24. november 2020 via mobile enheter

Bestilte take away av dagens «kraft kost» som i dag er Kjøttkaker, kålstuing, mandelpoteter og rørt tyttebær. Det var en svært god middag. Setter pris på kvalitetsmat også når det er noe så norskt som kjøttkaker. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, Isonhaug
Anmeldt 15. november 2020 via mobile enheter

Restaurant Kraft ligger i Kværnerbyen. Moderne lokaler, hyggelige servitører og god mat. Vi gikk for laksetartar til forrett, min mann bestilte lammeskanke og jeg bestilte torsk til hovedrett, til dessert ble det frossen sjokolademouse. Lammeskanken var mør og god, skalldyrsausen på torsken var fantastisk og sjokolademousen var lett og god. Det var på tide med en god restaurant i Kværnerbyen. Anbefales!

Dato for besøk: november 2020
3  Takk, 354tingh

Reisende som så på Restaurant Kraft, så også på

Har du vært i Restaurant Kraft? Del dine erfaringer!