“Beste taco i Oslo”
Anmeldelse av Breddos Tacos Oslo

Breddos Tacos Oslo
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Uten tvil beste tacos i Oslo. Her får du et godt utvalg til en billig pris. De har også andre retter, men vi holdt oss til taco. Prøvde flere tacoer, og alle var fantastiske! Anbefaler spesielt torsketacoen som er helt nyedelig. Også glimrende drinker. Anbefales på der sterkeste!

Takk, Elian2211

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig, autentisk taco. Nachos slik den skal være og deilig guacamole. Savnet kun pico de gallo. Sterkt, så selv ved å ha bedt om mildere ble det litt hett, men godt. Serverte godt alkoholfritt øl.

Takk, retrochica
Anmeldt 6. juli 2021

Vi hadde store forventninger til maten, men ble skuffet. Til tross for fristende meny med tilsynelatende gode ingredienser, smakte det ikke godt. Tortillalefsene var tørre og smakløse og de ulike fyllene helt middelmådige. Verst var tacoen med blomkål, sausen var så sterk at den var uspiselig. Da vi forsøkte å sende den tilbake, ble vi avspist med en bitteliten skål rømme. På toppen av det hele ble regningen belastet konto to ganger, og til tross for lovnad om refusjon, har pengene ikke kommet tilbake.

Takk, 979karin
Anmeldt 20. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk meksikansk mat i et utrolig hyggelig miljø. Bra priser på alle rettene. Tacos var en smaksopplevelse i tillegg til burritos. Har aldri smakt så god nachos noen gang. Kommer garantert tilbake. Takk for oss!

Dato for besøk: mai 2021
Takk, 26p_lr
Anmeldt 11. desember 2020 via mobile enheter

Har lenge hørt om stedet, men spart litt på det til en spesiell anledning. Men etter å ha vært her nå, så har jeg fått ett nytt sted å gå til mange ganger. Særlig er det en rett jeg kommer til å komme tilbake for mange ganger, og det er vegetarvarianten deres, den var helt sykt god. Man får to stk. på hver tallerken, så prisene er rågode, for utrolig god kvalitetsmat! Anbefaler alle å ta turen innom.

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, dorthesKS

Reisende som så på Breddos Tacos Oslo, så også på

Har du vært i Breddos Tacos Oslo? Del dine erfaringer!