“Elendig service”
Anmeldelse av Breddos Tacos Oslo

Breddos Tacos Oslo
Anmeldt 7. august 2021

Når man skal booke bord hos Breddos skriver de følgende:

"(...) We look forward to welcoming you for great food and drinks! Please note if there are no available tables, we do hold space for walk-ins.(...)

Det var ingen ledige bord å booke, så min kjæreste og jeg gikk innom, i håp om at et walk-in-bord var ledig.

Vi så det var et ledig bord ute, og spurte en servitør om vi kunne sitte ved det. "Nei, det er ingen ledige bord, alt er fullbooket". Fra Oslo denne sommeren er man vant til at man sjelden kan booke bord ute, så vi spurte (til en neste gang eventuelt) hvordan man booker et bord utendørs. "Eh, da kan du skrive en melding om at du vil sitte ute når du booker".

Vel, det står ingenting om utebooking noe sted i bookingløsningen til Breddos, så vi tvilte sterkt på at alle som satt ute spesifikt hadde skrevet en personlig melding om utebord, men la gå.

Kan vi få stå på venteliste, da? spurte vi. "Nei, vi har ikke venteliste"

Kan vi bare stå her og vente litt, da, i tilfelle det er noen som har booket som ikke dukker opp? "Nei, kan dere ikke heller gå en runde og komme tilbake om et kvarter ...?" var svaret.

Jeg vet ikke om jeg noen gang har opplevd en lignende avvisning ved en Oslo-restaurant. Det var som om det oste av vedkommende at hun ikke ønsket oss på stedet.

Kjære Breddos, ikke skriv at dere har åpent for walk-in dersom personalet deres totalt avviser muligheten for dette når man dukker opp, og nærmest ler overbærende av at vi prøver å få et bord!

Det er tydeligvis vanskelig å prioritere hyggelig service når det er fullbooket og man får gode anmeldelser i DN. Jeg vil anbefale et snev av normal imøtekommenhet, i det minste.

Ja, vi gikk videre, og hadde et herlig måltid på Vulkan Fisk, inkludert hyggeliger servitører.

2  Takk, Johan B

Anmeldt 31. juli 2021 via mobile enheter

Beste mexicanske restauranten i Oslo med frozen margaritas som er 10/10!! Kan anbefales for alle som liker autentisk mexicansk mat. Plusspoeng for ypperlig service og humør fra de ansatte.

Takk, carlaD8835JY
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Uten tvil beste tacos i Oslo. Her får du et godt utvalg til en billig pris. De har også andre retter, men vi holdt oss til taco. Prøvde flere tacoer, og alle var fantastiske! Anbefaler spesielt torsketacoen som er helt nyedelig. Også glimrende drinker. Anbefales på der sterkeste!

Takk, Elian2211
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig, autentisk taco. Nachos slik den skal være og deilig guacamole. Savnet kun pico de gallo. Sterkt, så selv ved å ha bedt om mildere ble det litt hett, men godt. Serverte godt alkoholfritt øl.

Takk, retrochica
Anmeldt 6. juli 2021

Vi hadde store forventninger til maten, men ble skuffet. Til tross for fristende meny med tilsynelatende gode ingredienser, smakte det ikke godt. Tortillalefsene var tørre og smakløse og de ulike fyllene helt middelmådige. Verst var tacoen med blomkål, sausen var så sterk at den var uspiselig. Da vi forsøkte å sende den tilbake, ble vi avspist med en bitteliten skål rømme. På toppen av det hele ble regningen belastet konto to ganger, og til tross for lovnad om refusjon, har pengene ikke kommet tilbake.

Takk, 979karin

Reisende som så på Breddos Tacos Oslo, så også på

Har du vært i Breddos Tacos Oslo? Del dine erfaringer!