“Herlig simpelt”

Skrenten Pizza
Omgivelser: Gamle Oslo
Omgivelser: Gamle Oslo
Anmeldt 29. juli 2021

Gi smaksløkene en pause med herlige "GUDFAREN" eller "Vegetar Deluxe". Merk hvordan store mengder salt, ikke alltid betyr mere smak. Kjenn på fraværet av ingredienser der en potet holder til 20 pizzaer og man kan pusle sammen valnøttbitene til én hel. Og til slutt, husk å minne dem på å lage din bestillinget par ganger så man ikke venter i all evighet. -Fullt mulig de andre alternativene dems er bedre..

7  Takk, 559kjartank

Anmeldt 3. mai 2021

Nydelig Italian style pizza! Min favoritt: Skrenten kylling. Perfekt bunn og nydelig Margeritha.

Dato for besøk: mai 2021
Takk, kjerstje
Anmeldt 6. januar 2021

Skrenten er mitt go-to sted når jeg skal unne meg noe digg, og har definitivt den beste pizzaen i byen. Men.. Jeg har ved to ulike anledninger funnet hår i maten. Både inni deigen og i fyllet. Begge var mørke skjegghår. Det er ekkelt og gjør jo at jeg nå inspiserer pizzaen ganske nøye før jeg spiser. Håper på pizza uten hår fremover!

Dato for besøk: desember 2020
Takk, Mallae14
Anmeldt 28. juni 2022 via mobile enheter

Dato for besøk: juni 2022
Anmeldt 12. oktober 2021

Dato for besøk: oktober 2021

Reisende som så på Skrenten Pizza, så også på

Har du vært i Skrenten Pizza? Del dine erfaringer!