“Dyrt og ukoselig”

Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

En plass man føler seg lite velkommen. Dyr drikke, dårlig mat på grensen til uspiselig og lite servicevennlige bartendere og servitører. Anbefales ikke. Vulkan har mye annet å by på.

Takk, Helene S

Anmeldt 25. oktober 2018 via mobile enheter

Vi var en stor gruppe på ca 40 personer som kom hit en onsdag kveld. Lokalene er flotte og servicen god. Maten skuffet litt, og porsjonene til hver person er ganske små. Så totalt sett litt skuffende.

1  Takk, EinarOslo123
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Tack för ert besök och era fina ord om service och våra lokaler.
Jag tar även till mig angående era tankar kring storleken på portionerna och vi ska genast se över detta.

med vänliga hälsningar,

Anmeldt 24. september 2018 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og maten kom fort. Derimot litt skuffende mat i social eating menyen. Rettene var spennende og i utgangspunktet gode, men minus for at f.eks sopptortillaen var veldig svidd. Mye av Maten var også ekstremt salt. Brisketen gikk nesten ikke an å spise fordi den var så salt. Det positive var supergod dessert og vin.
Oppsumert, litt svidd og veldig salt. Men noen veldig gode innslag (særlig grønnsakene og dessert).

1  Takk, LizaWold

Tack så mycket att ni skrev om oss och tack för ert besök.
jag beklagar att maten inte helt föll i smak.
Vi har gjort ett par justeringar och önskar gärna att ni besöker oss igen.
Skicka mig gärna ett mail på christian@barsocialeating.no så kan vi se om vi kan hitta ett nytt datum för er att besöka oss.

med vänlig hälsningar,

Anmeldt 20. september 2018 via mobile enheter

8 tapasretter. Generelt meget god mat, med et unntak:ørreten som nærmest var dynket i sitron? Desserten var spennende, men for mye mint. Vinene er gode, men overpriset (4xpolpriser). Alt i alt, en hyggelig opple.velse

1  Takk, janeng
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Tack så mycket för att ni skrev om oss och tack för de fina orden.

med vänlig hälsning

Anmeldt 15. juli 2018

Oslos beste takterrasse? Oslos beste service!
God mat i virkelig strålende omgivelser og miljø. Social eating med god størrelse på rettene som inviterer til å dele maten med selskapet ditt.
Dagen vi valgte var en av en rekke varme Oslo dager, etter noen gode små retter avsluttet vi med smuldre pai med blåbær, karamellsaus og melkeis servert med stil humor og finesse som gjorde dagen fullendt.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, LeCleve
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2018

Tack för din fina beskrivning av ert besök och för de varma orden.

med vänlig hälsning,

Reisende som så på BAR Vulkan, så også på