“Hadde reservert bord på takterrassen - fantastisk kveld”
Anmeldelse av BAR Vulkan - STENGT

BAR Vulkan
Kjøkken: Moderne, Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Hadde reservert bord på takterrassen for å feire 30 årsdagen min. Vi ble godt tatt imot og god service. Vi var ca 12 personer og hadde på forhånd bestilt social dining 8 retters og velkomstdrink. Servitøren var veldig flink på å fortelle om de forskjellige rettene og ta hensyn til allergener Maten var veldig god og drinkene var topp! Vi hadde en helt fantastisk fin kveld. Eneste minuset er at det noen ganger var litt vanskelig å få kontakt med servitørene for å bestille mer drikke.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, maddickenn

Anmeldt 8. desember 2019 via mobile enheter

Helt ok mat, men mye rot og tull fra servitørene...
vi kjørte tasting/sharing meny og det var mye godt og mye som var greit nok. Da vi fikk desserten glemte de bestikk, etter å ha ventet lenge og prøvd å få servitøren til bordet ga vi opp og endte med å måtte dele på tre skjeer som vi hadde brukt til annen mat på bordet (vi var altså 16 personer på tre skjeer). Rett før desserten tok servitøren alle serviettene våre og lovte at vi skulle få nye, men vi fikk heller ingen av disse og jeg måtte spørre to ganger for å få servietten og selv da fikk jeg den ikke før de hadde ryddet vekk desserten.
Da regningen skulle gjøres opp var det masse feil og dette måtte rettes i flere omganger. Til slutt ble det til at vi bare betalte, selv om det ikke stemte..

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, danielkJ6891VY
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2019

Hej,
tack för att ni tog er tid att skriva till oss.
Vi är glad för att ni tyckte om maten hos oss.
Men vi beklagar på det starkaste att servicen inte var god nog.
Det var inte bra att det var ett par saker som inte stämde med bestick, servetter och
att betalningen inte blev rätt.

Skicka gärna ett mail till mig på christian@barsocialeating.no så ska vi ordna upp i detta.

med vänlig hälsing,

Anmeldt 30. november 2019 via mobile enheter

God stemning og bra musikk da vi ankom stedet. Cocktailmenyen så bra ut, men så så begynte det å gå nedover da vi prøvde å bestille. I 2.etg kunne de ikke lage drinker fordi de manglet mikser. Så vi gikk ned til 1.etg med store forhåpninger. Men dessverre måtte vi bli skuffet. Dama som sto bak disken kunne bare lage en type drink! Seriøst?! Var det latskap eller manglende opplæring? Eller rett og slett arroganse? Skjerpings!
Stedet er sikkert bra, men dere bør lære deres ansatte å lage drinker. Eller ta bort cocktailmenyen!!!!
Vi trøstet oss med at musikken var i alle fall bra.

Dato for besøk: november 2019
Takk, catherineh626
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. desember 2019

Tack för att ni tog er tid att skriva om oss.
Vi beklagar att ni inte fick den cocktail som ni beställde och att bartendern inte var kompetent nog den här kvällen.
Det var kul att ni tyckte om musiken och jag hoppas att ni besöker oss igen.

Anmeldt 28. november 2019

Jobbtur på byen.Hyggelig betjening som snakket litt fort og skånsk svensk, så det var litt vanskelig å forstå alt somble forklart av maten. Maten var god, men rødbeter med blåskimmelost var ikke fantastisk . Ellers var krabbetaco helt super . 5 retters var annerledes og totalt sett helt Ok, men kanskje litt lite mat. Desserten var aldeles nydelig . Alt i alt en god pris og god opplevelse for en grei pris.

Dato for besøk: november 2019
Takk, 517sveinw
Christian E, Daglig leder på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. november 2019

Tusen tack för att du tog dig tid att skriva om oss och för dina fina ord.
Vi är jätte glada att ni hade en bra kväll hos oss och uppskattade maten och service.
Ni är alltid välkomna tillbaka.

Anmeldt 27. september 2019

Vi har tidligere vært på BAR Vulkan, men dette er første gangen vi spiste der. Vi ble svært positivt overrasket. Tasting-menyen var veldig bra og servicen var upåklagelig!
Vi følte at vi ble svært godt mottatt og vi fikk selv bestemme tempoet på rettene samtidig som vi fikk god hjelp med vinvalg. Selv om det var veldig mange folk i restauranten på grunn av arrangementet "Elvelangs i fakkellys" så følte vi oss svært godt ivaretatt.
Vi kommer garantert tilbake!

Dato for besøk: september 2019
1  Takk, Paalnesteby
Christian E, General Manager på BAR Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2019

Hej,

tusen tack för era vänliga och fina ord och tack för ert besök.
Jag hoppas att vi ses snart igen.

Reisende som så på BAR Vulkan, så også på