“Fast stoppested”
Anmeldelse av Falafel n' Juice

Falafel n' Juice
Anmeldt 27. juli 2021

Må alltid innom for å kjøpe "Golden falafel" når jeg er i nærheten av Grünerløkka, det er den beste falafel i byen! Denne gang fikk jeg den også enkelt pakket inn kun i papiremballasje og uten aluminiums- og plastsøppel, det synes jeg er veldig sympatisk.

1  Takk, victoriao873
oslocity1993, Eier på Falafel n' Juice, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2021

Anmeldt 30. mai 2021

Jeg kjøpte en falaffel i rull uten noen spesielle forventninger. Kjøper sjeldent mat ite, og enda sjeldnere tar jeg meg tid til å legge igjen en anmeldelse. Men, dette var en spesielt god opplevelse, så det fortjener denne sjappa.
Bollene var sprø og med god smak. Mange typer grønnsaker som komplimenterte retten, noe som skiller denne falaffelen fra de fleste andre jeg har prøvd i Olso. Og i tillegg møtes man av veldig hyggelige ansatte. Nei, hit skal jeg tilbake!

Dato for besøk: mai 2021
1  Takk, Diggmaterdigg

Anmeldt 26. april 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, friske grønnsaker, deilig smak og god service!!! Jeg går hit ofte til lunch. Veldig bra.

Dato for besøk: april 2021
Takk, mariabergrudfossum

Tusen hjertelig takk du er velkommen

Anmeldt 11. mars 2021 via mobile enheter

Fantastisk god og billig mat, og hyggelig personal! Mest for take away eller om man er to, siden det er litt liten plass der inne.

Dato for besøk: februar 2021
Takk, sara_ro93

Tusen hjertelig takk du er velkommen

Anmeldt 16. desember 2020

Fantastisk god falafel! Full av smak, deilig hummus og ikke minst herlig, crunchy og freshe grønnsaker til. Alle smakene sammen gjør dette til en unik smaksopplevelse ulik noen annen falafel jeg har smakt. Og for å toppe de hele nypresset, fersk juice! Alt dette til en svært billig penge! Anbefales!

Dato for besøk: desember 2020
3  Takk, tones664

Reisende som så på Falafel n' Juice, så også på

Har du vært i Falafel n' Juice? Del dine erfaringer!