“Skuffende”

Vurdert som nr. 1 374 av 1 553 Restauranter i Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 31. august 2021 via mobile enheter

Bruker ekstreeeemt lang tid på å få ting servert. Elendig service. Servitøren er ikke på jobb i det hele tatt. Går så treigt. Setter fram maten og ølen på disken, for så å komme ut med den 15 minutter senere. På Los Tacos Grünerløkka tok det 2 min etter du bestilte før du fikk ølen servert. Her tar det 20 min.

Takk, Sigurdstover

Anmeldt 12. august 2021

Veldig lang vente tid, tross lite kunder. De ber om å bestille m qr kode,men kan ikke selv med det. Veldig skuffende. Bestilte nachos,men det var knapt kjøttdeig på.
Hilsen bord 17

Takk, lenayvonna
Anmeldt 29. juli 2021

Dette er den mexicanske versjonen av Burger King og Mcdonalds. Ikke noe spesielt. Maten smaker kjedelig og er ikke verdt pengene. Veldig bra service! Men ikke noe god mat. Ikke verdt pengene spør du meg!

Dato for besøk: mars 2021
Takk, Turidamaliejensen
Anmeldt 3. desember 2020 via mobile enheter

Bra sted,
God mat pluss for morsomt utvalg i drikke.
Jeg bestilte min sterk , og det var litt futt i den, ikke hot, men litt futt.
Jeg bestilte Guacamole, til den prisen trodde jeg det kom som en skål ved siden av, men det var lagt på Burritoen , spar pengene. Ikke mulig å smake.
Normal service.

Dato for besøk: desember 2020
2  Takk, eivindm2013

Reisende som så på Los Tacos, så også på

Har du vært i Los Tacos? Del dine erfaringer!