“Overlegen matopplevelse”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Veldig bra. Godt kjøtt, god forklaring og hyggelig atmosfære og service. Viste lidenskap. Anbefales på det sterkeste!

Takk, 219bredel
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Velkommen igjen :D

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Genial måte å få servert mat på!
Du får utdelt brikke med rød/grønn side. Grønn - server meg, rød - stopp server meg.
Du velger selv sidesett/tilbehør fra ett stort, velfylt buffet og kjøtt kommer rykende, varmt og nygrillet i raskt tempo fra supereffektive og hyggelige servitører. De serverer kjøtt fra ulike stykningsdeler fra okse, gris, kylling og lam, og utvalgte nydelige pølsevarianter, og servitører forteller til enhver tid de forskjellige kjøttvarisnter de har på grillspydene Gjestene bruker brikke ettersom hva du ønsker.
Anbefales!

Takk, Navigate08662538522

Hei,

Så hyggelig å lese at du likte konseptet vårt!

Vi takker for din hyggelige anmeldelse av besøket ditt her hos oss :)

Velkommen igjen

Anmeldt 3. juli 2021 via mobile enheter

Er du glad i kjøtt er dette plassen å besøke for en grill buffet.
Tilbehøret var også fantastisk.
Artig konsept med en lapp som indikerer når de skal komme med kjøtt og når du trenger en pause(for det trenger man).
Jeg kastet inn håndkleet lenge før mannen og beveget meg heller mot drinkkartet, og fikk en nydelig caprinha og en espresso martini til dessert. Nydelig begge to.
Ikke noe sted for en småspiser som meg, men absolutt et mekka for en kjøttelsker!
Buffet prisen var heller ikke avskrekkende med tanke på all den nydelige maten du kan forsyne deg av og blir servert!
Anbefales på det sterkeste!

1  Takk, SiwMonEko

Hei Siw,

Tusen hjertelig takk for din flotte anmeldese av besøket deres hos oss!

Vi ønsker dere velkommen igjen :)

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Lite folkeskikk hos ansatte. Faren min bestilte en rett fra menyen og fikk ikke med seg at det kun var lov å ta kun 1 gang fra buffeen.
Han skulle ta litt salat da servitøren kom og reiv tallerken ut av hånden hans. Altså, hvordan kan man behandle kunder slik?
Hun burde sagt høflig ifra at hans valg kun inkluderte 1 runde i buffeen, men at han kunne gjerne oppgradere hvis han ville ha mer.
Jeg prøvde å forklare dette til en annen ansatt, som gikk totalt inn i forsvarsmodus og prøvde å påpeke at det står skrevet i menyen hva som er lov og ikke, og at de ikke kunne gå og passe på alle. Beklagde seg absolutt ikke for oppførselen til servitøren og mente ikke det var feil av henne å rive ut tallerken fra hendene foran alle.
Veldig uhyggelig. Utrolig skuffet over slik personalet.

Maten er kjempe god :) men det holder ikke med mat når man blir behandlet uten respekt.

3  Takk, 825ulianam
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Hei,

Takk for din anmeldelse av besøket ditt hos oss, vi har tatt anmeldelsen din videre internt og beklager virkelig om en våre kollegaer har vært uhøflig mot din far.

Dette er selvfølgelig noe som ikke skal skje, og vi legger oss flate om dette er tilfelle.

Vi håper dere ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Beste hilsener Brasilia

Anmeldt 27. juni 2021 via mobile enheter

Som å være i Brasil igjen. Blide og hyggelige kelnere, god service og glad stemning. Maten var nydelig med alle variasjoner av kjøtt. Vi kommer igjen

Takk, KristianL501
Lorentz Horn, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2021

Hei Kristian,

Tusen takk for din flotte anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi gleder oss til dere kommer igjen :D

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!