“Nydelig opplevelse”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig med bra service.
Kanskje litt bossanova hadde gjort opplevelsen optimal..

Takk, 228randis
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse av restaurantbesøket deres!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Victor og Helena var veldig hyggelig og flink og imøtekommende, de var veldig flinke til å møte våre forventninger om hva service dreier seg om. De andre servitørene var frekke og virket som de hadde det veldig travelt. Men Victor og Helena var vennlig og tok seg tid til å høre hva vi ønsket. De gjorde rett og slett opplevelsen våre bedre. Hadde det ikke vært fiende andre hadde opplevelsen vært perfekt. Fint lokale og fin restaurant, hadde det ikke vært for de andre servitørene hadde opplevelsen vært fin.

Takk, eivindbromstade

Hei Eivind,

Tusen takk for for din anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi håper å kunne servere deg flere ganger og vise deg at servicen hos oss er på topp :)

Velkommen igjen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og super service. Sørg for at du er sulten før du kommer, her vil du rulle ut igjen

1  Takk, kevinnM6613MF
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Kevin.

Tusen takk for din nydelige anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Min første opplevelse med "the full Brazilian experience". Det syder av liv i sommerlige Oslo, og inne på Brasilia er det kjempestemning og stinn brakke. På tross av det vises vi raskt til bordet, og får servert flotte drinker nærmest umiddelbart. Beskjeden fra servitøren er at i dag tilbyr de bare "full pakke", som innebærer at du hentet tilbehør fra bufféten som du selv ønsker, også kommer kjøttgutta rundt med de deiligste stykker med kjøtt. Saftig, saftig kylling, svin av en annen verden og de nydeligste pølser. Men alt dette blekner når Victor - min nye portugisiske venn - kommer med "the best Brazilian ass you've ever had". Et stykke biff fra bakdelen av kveget som smaker helt himmelsk, mye som følge av at Victor gir deg akkurat stekegraden du ønsker. Helt magisk opplevelse. Dra dit. Bare dra.

Vibrerende, smaksrik, personlig. Min beste restaurant-opplevelse på evigheter. Takk Brasilia, takk Victor!

1  Takk, Sv3inung

Hei Sveinung,

Tusen takk for din flotte anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi ønsker deg velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig gøy med dette opplegget, men her går du også fort på en mat smell, men det er av den gode typen. God service og utvalg, kommer gjerne igjen

Takk, TPEriksen

Hei TPEriksen,

Vi håper du kom deg trygt hjem etter besøket ditt hos oss!

Tusen takk for anmeldelsen :)

Velkommen igjen

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!