“FANTASTISK!!!”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat! Servitørene må være inspirert av Usain Bolt med det tempoet de beveger seg rundt i ‍♂️⚡️

3  Takk, Korslund15
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service! Veldig flink med allergier, tar godt vare på deg og passer på at du får et nydelig måltid! Anbefales på det sterkeste!

Takk, renatesY7796RM

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat og hyggelig med bra service.
Kanskje litt bossanova hadde gjort opplevelsen optimal..

Takk, 228randis

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse av restaurantbesøket deres!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Victor og Helena var veldig hyggelig og flink og imøtekommende, de var veldig flinke til å møte våre forventninger om hva service dreier seg om. De andre servitørene var frekke og virket som de hadde det veldig travelt. Men Victor og Helena var vennlig og tok seg tid til å høre hva vi ønsket. De gjorde rett og slett opplevelsen våre bedre. Hadde det ikke vært fiende andre hadde opplevelsen vært perfekt. Fint lokale og fin restaurant, hadde det ikke vært for de andre servitørene hadde opplevelsen vært fin.

Takk, eivindbromstade

Hei Eivind,

Tusen takk for for din anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi håper å kunne servere deg flere ganger og vise deg at servicen hos oss er på topp :)

Velkommen igjen

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Helt nydelig mat og super service. Sørg for at du er sulten før du kommer, her vil du rulle ut igjen

1  Takk, kevinnM6613MF
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei Kevin.

Tusen takk for din nydelige anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!