“For kjøttelskere”

Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

FANTASTISK.
FANTASTISK personale.
Var knallgøy å sitte ved grillen å se på da de preparete maten. Var knall bra å høre dem prate om maten.

Takk, Svein Erik S
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei Svein Erik

Tusen takk for din fantastiske anmeldelse!!!

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som spent ankom den flotte restauranten i Oslo.
Vi gikk for Brasilia Experience som er et spis så mye du vil alternativ. Vi valgte vår egen sideorder fra en bugnende buffet. Allerede her er det lett å gå i fella da biffen er som en fullverdig middag. Servitører kom hele tiden med ulike kjøttretter på spyd som de skar av.
Fantastisk mørt og godt kjøtt som smeltet på tunga. Flotte lokaler og utrolig innbydende fasiliteter. Hyggelig og imøtekommende personale som gjorde kvelden til en uforglemmelig opplevelse
Anbefales på det varmeste!

Takk, 403eirikk
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,

Tusen takk for anmeldelse og anbefaling!

Velkommen så mye igjen til Brasilia :)

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kjøtt med ubegrenset mengde. Bufeen var ok. Sausene var meget gode. Litt lite barnevennlig med tanke på maten. Hyggelig of god service.

1  Takk, 582j_rnn
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Leste mye bra om stedet, og ville prøve.
Vi er veldig glade i gode kjøttretter.
Ble møtt av en smilende dame som ordnet et fint bord ute for oss.
Fikk overlevert menyen. Det var litt vanskelig å skjønne, og ingen forklaring ble gitt. Da vi skulle bestille drikke, spurte vi hvordan ting foregikk. En meget rask og svært kort gjennomgang ble gitt.
Vi hentet tilbehør i buffeten, som var veldig tilgriset.
Det meste var lunket av varmmaten, men gode smaker.
De første kjøttbitene kom raskt, servert på spidd av hyggelige servitører/kokker.
Synd at kjøttet var seigt og kaldt.
Neste runde var bedre, og systemet med grønne og røde farger for servering syntes veldig effektivt.
Når vi endelig hadde fått smaken på dette og fortært en svært god bit entrecôte og lam, gledet vi oss til mer. Og her starter den store skuffelsen.
Vi hadde grønne token fremme, men de svinset glatt forbi. Nabobordet fikk titt og ofte oppmerksomhet, mens vi følte oss litt oversett. Selv med grønne token fremme spurte servitøren om vi var ferdige. Vi ventet jo på mer mat.
Glassene var tomme også, men ingen spurte om vi ville ha mer å drikke.
Service kunne vært bedre, maten var god, med noen få unntak. Det er ikke det som trekker ned, for kjøtt er noe som er veldig individuelt hvordan man liker. Vi liker m-, men det meste var m+.
En solid og sterk 3 fra oss. Absolutt verdt et besøk, men vær obs på å få kontakt og si ifra hva du vil ha.

Takk, TronOlsen

Hei,

Tusen takk for din ærlige anmeldese av besøket deres hos oss.

Vi streber vær dag for å bli best på det vi gjør og det har vi dessverre ikke klart denne dagen.

Vi takker for besøket deres og håper dere ønsker å gi oss en ny sjanse :)

Mvh
Team Brasilia

Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Kjempegod mat, veldig gode drinker og hyggelige servitører! Vi storkoste oss og kommer definitivt tilbake! Anbefales!

Takk, super_shora

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse og anbefaling!

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!