“De nydeligste retter, service og vennlig betjening.”
Anmeldelse av Brasilia Oslo

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Når du setter dine ben innenfor døren her, blir du mottatt. Av en hyggelig hovmester som viser deg til bordet. En intro til hvordan det fungerer og så er det bare "kjør på". rask tur igjennom tilbehørsdisken. Så tilbake til bordet. det strømmer på med kjøttretter rett fra grillen. nydelig grillet og sikkert av ferskt varmt kjøtt pølser. krydret med himmelske krydder, saftig og godt. Solide kjøttbiter.
hadde som mål å sitte i 1,5 time med maten. Holdt ikke i det hele tatt. etter en time var det fullt. Men jeg ønsket mer mat, det var bare ikke plass.

takk brasiliana crew. For en flott opplevelse, dere er så koselige og personlige. Takk til kokkene, dere er på rett plass. Himmelsk grilling.

måtte avslutte med en drink og dessert.
kommer garantert tilbake hit. , Og da skal jeg være skrubbsulten, for man får ikke nok av maten.

Takk, kail736
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hey!

Tusen hjertelig takk for din utfyllendende og fantastiske anmeldelse av besøket ditt hos oss!

Vi takker DEG for besøket og gleder oss til du kommer tilbake :)

Velkommen skal du være!

Anmeldt 12. august 2021 via mobile enheter

Meget bra mat, meget bra lokaler og super betjening. Flott konsept. Vi har også vært på Brasilia i Bergen og fikk også den samme gode opplevelsen der. Vi kommer tilbake

Takk, Bjørn Georg G

Hei Bjørn Georg,

Tusen takk for din hyggelige anmeldese!

Så gøy at du har besøkt oss både her og i Bergen :)

Vi takker for besøket og ønsker deg velkommen tilbake!

Anmeldt 11. august 2021 via mobile enheter

FANTASTISK.
FANTASTISK personale.
Var knallgøy å sitte ved grillen å se på da de preparete maten. Var knall bra å høre dem prate om maten.

Takk, Svein Erik S

Hei Svein Erik

Tusen takk for din fantastiske anmeldelse!!!

Velkommen igjen :)

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Vi var 2 par som spent ankom den flotte restauranten i Oslo.
Vi gikk for Brasilia Experience som er et spis så mye du vil alternativ. Vi valgte vår egen sideorder fra en bugnende buffet. Allerede her er det lett å gå i fella da biffen er som en fullverdig middag. Servitører kom hele tiden med ulike kjøttretter på spyd som de skar av.
Fantastisk mørt og godt kjøtt som smeltet på tunga. Flotte lokaler og utrolig innbydende fasiliteter. Hyggelig og imøtekommende personale som gjorde kvelden til en uforglemmelig opplevelse
Anbefales på det varmeste!

Takk, 403eirikk
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Hei,

Tusen takk for anmeldelse og anbefaling!

Velkommen så mye igjen til Brasilia :)

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk kjøtt med ubegrenset mengde. Bufeen var ok. Sausene var meget gode. Litt lite barnevennlig med tanke på maten. Hyggelig of god service.

1  Takk, 582j_rnn
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2021

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Velkommen igjen :)

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!