“Beste Oslo har å tilby”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Beste opplevelsen, servicen og atmosfæren jeg har opplevd på lang tid! Virkelig en av mine nye favoritt restauranter.

Takk, juliahelenehenriksen
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din flotte anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Maten var kjempe god.(de er ikke gjerrig på kjøttet for å si det sånn). Veldig hygglig omgivelser og stemning. Raphael var den perfekte hosten, veldig hygglig og morsom.❤️

Takk, martinoZ4205DA

Hei,

Tusen takk for din flotte anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, super service og veldig hyggelige servitører!
Rafael gjorde kvelden til en vi vil huske!

Takk for en super kveld!

Takk, synneols

Hei Synne,

Velkommen igjen :)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk! Flinke servitører og nydelig mat.
Veldig hyggelige mennesker. Er du sulten på mat og en god opplevelse er dette stedet.

We love Rafael!

Takk, 832heleneo

Hei Helene,

Velkommen igjen :)

Anmeldt 15. august 2021

Hvis du vil betale for pølse og kylling er dett stedet for deg. Vi var der over en time uten at de hadde være en runde med Picanha. Vi spurte flere ganger og de som serverte kom bare med dårlige unnskyldninger. Da de endelig kom med Picanha var de frekke og sa "du må bare ta alt"
Aldri mer på denne restauranten. Har vært mange ganger og spist på Rodizio i Brasil og dette kan ikke sammenlignes i det hele tatt. ANBEFALES IKKE. Alt for dyrt og dårlig service.

1  Takk, Kim C

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!