“Fantastisk opplevelse .”

Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

God mat og god service.
Hyggelig og veldig morsom servitør Rafael
Myeee mat og perfekt buffet
Anbefale

Takk, RafaelleN9
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Vi ønsker dere velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Beste servicen vi har opplevd, maten kom på rullende bånd. En stor shoutout til vår kjære servitør Daniel og kokkene for fantastisk mat!!

Takk, h_gec2021

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Vi ønsker dere velkommen tilbake til oss :)

Anmeldt 22. august 2021 via mobile enheter

Beste opplevelsen, servicen og atmosfæren jeg har opplevd på lang tid! Virkelig en av mine nye favoritt restauranter.

Takk, juliahelenehenriksen
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. august 2021

Hei,

Tusen takk for din flotte anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Maten var kjempe god.(de er ikke gjerrig på kjøttet for å si det sånn). Veldig hygglig omgivelser og stemning. Raphael var den perfekte hosten, veldig hygglig og morsom.❤️

Takk, martinoZ4205DA

Hei,

Tusen takk for din flotte anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk god mat, super service og veldig hyggelige servitører!
Rafael gjorde kvelden til en vi vil huske!

Takk for en super kveld!

Takk, synneols

Hei Synne,

Velkommen igjen :)

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!