“Brasilia, 24/08/21”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

God mat, god stemning og utrolige flinke servitører. Kommer 100% hit når jeg skal til Oslo igjen

Takk, polukub
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei,

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med gode venner!
Godt og saftig kjøtt med konstant påfyll!
Servitørene var morsomme og bidro til en god stemning!
Kommer tilbake!

Takk, 816eirikr

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, atmosfære og ikke minst servitører. Vil anbefale denne restauranten til alle typer sammenkomster

Takk, 687andrineh

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss :)

God mat og god service.
Hyggelig og veldig morsom servitør Rafael
Myeee mat og perfekt buffet
Anbefale

Takk, RafaelleN9

Anmeldt 23. august 2021 via mobile enheter

Beste servicen vi har opplevd, maten kom på rullende bånd. En stor shoutout til vår kjære servitør Daniel og kokkene for fantastisk mat!!

Takk, h_gec2021

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!