“Kjøttfest”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Wow!! Å smake mange forskjellige cuts på rad direkte fra grillen. Ord blir ikke dekkende. Veganere styr unna. Helt amazing!! Anbefales voldsomt!!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Grungern
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. maten var kjempe god og når man har en servitør med navn Rafael som stiller opp med et smil og humor blir opplevelsen 10/10. Anbefales sterkt!

Dato for besøk: september 2021
Takk, Joelhagos

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

God mat, god stemning og utrolige flinke servitører. Kommer 100% hit når jeg skal til Oslo igjen

Takk, polukub

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat med gode venner!
Godt og saftig kjøtt med konstant påfyll!
Servitørene var morsomme og bidro til en god stemning!
Kommer tilbake!

Takk, 816eirikr

Hey,

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

Kjempe god mat, atmosfære og ikke minst servitører. Vil anbefale denne restauranten til alle typer sammenkomster

Takk, 687andrineh

Hey,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Vi ønsker deg velkommen tilbake til oss :)

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!