“Skulle ha en god opplevelse”
Anmeldelse av Brasilia Oslo

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Dessverre så falt dette igjennom på alle områder. Det skulle være mange varianter av kjøtt, men fikk beskjed om at flere av kjøtt typene var sesong betont deriblant brisket. Kjøttet var seigt og altfor varmt ved servering. Flere av grill spiddene skulle selvfølgelig fått hvile minst 15 min før servering. Nei dette kommer jeg aldri til å gjøre igjen! Seigt og lite spennende kjøtt klarer jeg allerede å få til på egen hånd.

Takk, Soltunga
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei Soltunga,

Så dumt å lese at opplevelsesen din hos oss ikke stod opp til forventningene dine og at kjøttet ikke holdt kvaliteten det skal.

Vi streber hver dag for å kunne servere det beste kjøttet og den beste opplevelsen her hos oss.

Vi takker for din ærlige tilbakemelding og håper du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Hilsen Brasilia.

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi har kost oss skikkelig. God mat og topp service. Man ble skikkelig stappmett og det ble toppet med en knall dessert

Takk, 646vegardi
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Anmeldt 11. september 2021 via mobile enheter

Wow!! Å smake mange forskjellige cuts på rad direkte fra grillen. Ord blir ikke dekkende. Veganere styr unna. Helt amazing!! Anbefales voldsomt!!

Takk, Grungern

Anmeldt 3. september 2021 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse. maten var kjempe god og når man har en servitør med navn Rafael som stiller opp med et smil og humor blir opplevelsen 10/10. Anbefales sterkt!

Takk, Joelhagos

Anmeldt 24. august 2021 via mobile enheter

God mat, god stemning og utrolige flinke servitører. Kommer 100% hit når jeg skal til Oslo igjen

Takk, polukub

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!