“Takk for maten”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Utrolig flott mat opplevelse! Tror aldri jeg har vært så mett før! Maten kom servert på løpende bånd! Dette er en plass jeg gjerne ønsker og besøke igjen

1  Takk, Safari21972270861
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei Safari,

Tusen takk for en helt konge anmeldelse!

Takk for besøket og velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Service 10 av 10
Maten 10 av 10
Opplevelse 10 av 10

Ingen andre steder du kan oppleve god atomsfære, nydelig mat og service

S/O tino n raphael very laid back host

Takk, Fedroo

Hei Fedro.

Tusen takk for en helt 10/10 anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Tino har vært en fantastisk grillchef og maten var helt konge! Hit skal vi flere gang! Anbefales på det sterkeste

Takk, andreassU4675UA

Hei Andreas.

Tusen takk for en helt konge anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Dessverre så falt dette igjennom på alle områder. Det skulle være mange varianter av kjøtt, men fikk beskjed om at flere av kjøtt typene var sesong betont deriblant brisket. Kjøttet var seigt og altfor varmt ved servering. Flere av grill spiddene skulle selvfølgelig fått hvile minst 15 min før servering. Nei dette kommer jeg aldri til å gjøre igjen! Seigt og lite spennende kjøtt klarer jeg allerede å få til på egen hånd.

Takk, Soltunga

Hei Soltunga,

Så dumt å lese at opplevelsesen din hos oss ikke stod opp til forventningene dine og at kjøttet ikke holdt kvaliteten det skal.

Vi streber hver dag for å kunne servere det beste kjøttet og den beste opplevelsen her hos oss.

Vi takker for din ærlige tilbakemelding og håper du ønsker å gi oss en ny sjanse ved en senere anledning.

Hilsen Brasilia.

Anmeldt 12. september 2021 via mobile enheter

Vi har kost oss skikkelig. God mat og topp service. Man ble skikkelig stappmett og det ble toppet med en knall dessert

Takk, 646vegardi
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. september 2021

Hei,

Tusen takk for din hyggelige anmeldelse!

Vi ønsker dere velkommen tilbake til oss :)

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!