“10/10”

Brasilia Oslo
Omgivelser: Sentrum
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. oktober 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig betjening, og verten Morgan viste virkelig hva han er god for. Hyggelig sted med trivelige omgivelser. Anbefales!

Takk, L1300VImartink
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. oktober 2021

Hei,

Tusen takk for en 10/10 anmeldelse og anbefaling!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 8. oktober 2021 via mobile enheter

Sykt digg mat, men 11 retters sender deg i en matkoma
Ypperlig kokk ved navn Morgan som serverte oss og utrolig flink, han var utrolig flink og ganske morsom Mine høyeste anbefalinger

Takk, 637gardh

Hei,

Tusen takk for deres hyggelige anmeldelse! Vi gratulerer med vel overstått bryllupsdag :D

Velkommen tilbake til Brasilia!

Anmeldt 8. oktober 2021

Helt grei mat rundt et kult konsept. Litt stressende og vi opplevde dårlig service. Trange lokaler og ikke helt enkelt å forstå konseptet med buffe ordningen. Merkelig at barn blir tilsnakket når de ikke har bestilt «alt du kan spise» og gikk en gang for mye til buffe for noe de hadde oversett…

1  Takk, Paal_NOR

Hei Paal,

Takk for din anmeldese av besøket ditt hos oss.

Vi må bare beklage om vi ikke gikk igjennom konseptet vårt nøye nok nok med dere og dette skal vi selvfølgelig forbedre oss på.

Takk for besøket og velkommen tilbake :)

Anmeldt 20. september 2021 via mobile enheter

Utrolig flott mat opplevelse! Tror aldri jeg har vært så mett før! Maten kom servert på løpende bånd! Dette er en plass jeg gjerne ønsker og besøke igjen

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Safari21972270861
Mediehuset Bergen, Agency / Consultant på Brasilia Oslo, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. oktober 2021

Hei Safari,

Tusen takk for en helt konge anmeldelse!

Takk for besøket og velkommen tilbake til Brasilia :)

Anmeldt 18. september 2021 via mobile enheter

Service 10 av 10
Maten 10 av 10
Opplevelse 10 av 10

Ingen andre steder du kan oppleve god atomsfære, nydelig mat og service

S/O tino n raphael very laid back host

Dato for besøk: september 2021
Takk, Fedroo

Hei Fedro.

Tusen takk for en helt 10/10 anmeldelse!

Velkommen tilbake til Brasilia :)

Reisende som så på Brasilia Oslo, så også på

Har du vært i Brasilia Oslo? Del dine erfaringer!