Priceline
Expedia.comUSD 167
ScandicHotels.comUSD 168
Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig godt fornøyd med beliggenhet, parkering, frukosten (gode vafler) og blide folk som jobbet på hotellet.
Men vi var lei av musikken som dunket lørdag kveld/natt. Fredag ble det tidligere stilt. Lørdag var ikke kjekk.. Men bor gjerne på hotellet flere ganger, men da skal jeg booke rom som ikke ligger mot mathallen . :)

Takk, Gudrun R
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei, takk for tilbakemelding! Dette var ikke hyggelig å høre! Jeg skal selvfølgelig ta dette videre til de som arrangerer, så håper jeg vi kan unngå dette i fremtiden. Jeg er ellers glad for å lese at resten av oppholdet falt i smak :-)

Anmeldt 19. oktober 2018

Fekk oppgradert rom med kjempeutsikt. Servicevenleg personalet. Frukosten var av den betre. Litt problem i helga med defekt kaffemaskin og etterfylling av mat. På mandag fungerte alt perfekt. Hotellet hadde god service.

Takk, HaraldH235

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Vi beklager at vi ikke klarte å gi 100% på frokost, men takker for at du gjorde oss oppmerksom på det. Håper å se dere igjen her på Vulkan!

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018

Anmeldt 9. oktober 2018

Kjempefint hotell rett ved Mathallen i Oslo. Nydelig frokost og kjempefin pris. 5 minutter til sentrum av grunerløkka. Renhold og service var det ikke noe å klage på. Rommene var ikke store, men veldig koselige.

• Reisetype: Reiste med venner
Takk, kristi N
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Tusen takk for fantastisk hyggelig feedback - dette setter vi utrolig stor pris på!