6 personer ser på dette hotellet
Trip.com
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
ScandicHotels.comUSD 163
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte rom på nettsiden til Scandic Vulkan 14 dager før avreise og krysset av for dobbeltseng.

Fikk utlevert rom med twin-bed likevel... og beskjed at det kunne skje, selv om man krysset av i bestillingen. Skuffende når det blir bestilt i god tid i forveien.

Er ikke så mye som skal til for å velte forventningene.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Dovregubbe
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Hei, og beklager at vi ikke klarte å tilfredstille forventningene dine! Jeg skal gå igjennom rutinene våre slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig godt fornøyd med beliggenhet, parkering, frukosten (gode vafler) og blide folk som jobbet på hotellet.
Men vi var lei av musikken som dunket lørdag kveld/natt. Fredag ble det tidligere stilt. Lørdag var ikke kjekk.. Men bor gjerne på hotellet flere ganger, men da skal jeg booke rom som ikke ligger mot mathallen . :)

Takk, Gudrun R
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei, takk for tilbakemelding! Dette var ikke hyggelig å høre! Jeg skal selvfølgelig ta dette videre til de som arrangerer, så håper jeg vi kan unngå dette i fremtiden. Jeg er ellers glad for å lese at resten av oppholdet falt i smak :-)

Anmeldt 19. oktober 2018

Fekk oppgradert rom med kjempeutsikt. Servicevenleg personalet. Frukosten var av den betre. Litt problem i helga med defekt kaffemaskin og etterfylling av mat. På mandag fungerte alt perfekt. Hotellet hadde god service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, HaraldH235

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Vi beklager at vi ikke klarte å gi 100% på frokost, men takker for at du gjorde oss oppmerksom på det. Håper å se dere igjen her på Vulkan!

Anmeldt 15. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. oktober 2018