per860
Larvik, Norge
Anmeldelse av Scandic Vulkan
4,0 av 5 boblerAnmeldt 4. nov. 2018
Dato for oppholdet: november 2018
Romtips: Be om utsikt over akerselva
4,0 av 5 boblerVerdi
4,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
Monica E, General ManagerScandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. nov. 2018
Tusen takk for fin tilbakemelding!
kr 1 774
  • Priceline
    kr 1 220
0.7 km fra Scandic Vulkan
Bar/lounge
Our lounge area on the second floor
kr 1 225
    kr 1 214
1.5 km fra Scandic Vulkan
Se flere hoteller i Oslo
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Rom med utsikt over Mathallen og byen var tipp topp! Og beliggenheten er helt perfekt for oss som setter pris på god mat og drikke. En handletur i Markvegen og marked på Blå, gangavstand til de store konsertlokale. Dette er er supert by-hotell:) Veldig hyggelig betjening, stille og rolig, kult interiør og design. Rent, pent og alt på stell:)

1  Takk, karolinen671
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen tusen takk for denne reviewen - den gikk rett til hjertet vårt :-)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte rom på nettsiden til Scandic Vulkan 14 dager før avreise og krysset av for dobbeltseng.

Fikk utlevert rom med twin-bed likevel... og beskjed at det kunne skje, selv om man krysset av i bestillingen. Skuffende når det blir bestilt i god tid i forveien.

Er ikke så mye som skal til for å velte forventningene.

Takk, Dovregubbe

Hei, og beklager at vi ikke klarte å tilfredstille forventningene dine! Jeg skal gå igjennom rutinene våre slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 31. oktober 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig godt fornøyd med beliggenhet, parkering, frukosten (gode vafler) og blide folk som jobbet på hotellet.
Men vi var lei av musikken som dunket lørdag kveld/natt. Fredag ble det tidligere stilt. Lørdag var ikke kjekk.. Men bor gjerne på hotellet flere ganger, men da skal jeg booke rom som ikke ligger mot mathallen . :)

Takk, Gudrun R
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei, takk for tilbakemelding! Dette var ikke hyggelig å høre! Jeg skal selvfølgelig ta dette videre til de som arrangerer, så håper jeg vi kan unngå dette i fremtiden. Jeg er ellers glad for å lese at resten av oppholdet falt i smak :-)

Anmeldt 19. oktober 2018

Fekk oppgradert rom med kjempeutsikt. Servicevenleg personalet. Frukosten var av den betre. Litt problem i helga med defekt kaffemaskin og etterfylling av mat. På mandag fungerte alt perfekt. Hotellet hadde god service.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, HaraldH235

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding! Vi beklager at vi ikke klarte å gi 100% på frokost, men takker for at du gjorde oss oppmerksom på det. Håper å se dere igjen her på Vulkan!