Trip.com
Destinia.comUSD 164
Anmeldt 4. november 2018

Hotellet ligger ved akerselva og kort fra sentrum om en kan gå noen meter.
Gode senger
Bra frokost, men vær tidlig ute så unngår du kø
Mathallen rett over veien og nedre foss gård rett over elva
Anbefaler et besøk der, i vinbaren eller puben på loftet

Romtips: Be om utsikt over akerselva
Takk, per860
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Rom med utsikt over Mathallen og byen var tipp topp! Og beliggenheten er helt perfekt for oss som setter pris på god mat og drikke. En handletur i Markvegen og marked på Blå, gangavstand til de store konsertlokale. Dette er er supert by-hotell:) Veldig hyggelig betjening, stille og rolig, kult interiør og design. Rent, pent og alt på stell:)

1  Takk, karolinen671

Tusen tusen takk for denne reviewen - den gikk rett til hjertet vårt :-)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte rom på nettsiden til Scandic Vulkan 14 dager før avreise og krysset av for dobbeltseng.

Fikk utlevert rom med twin-bed likevel... og beskjed at det kunne skje, selv om man krysset av i bestillingen. Skuffende når det blir bestilt i god tid i forveien.

Er ikke så mye som skal til for å velte forventningene.

Takk, Dovregubbe

Hei, og beklager at vi ikke klarte å tilfredstille forventningene dine! Jeg skal gå igjennom rutinene våre slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018

Anmeldt 22. oktober 2018

Veldig godt fornøyd med beliggenhet, parkering, frukosten (gode vafler) og blide folk som jobbet på hotellet.
Men vi var lei av musikken som dunket lørdag kveld/natt. Fredag ble det tidligere stilt. Lørdag var ikke kjekk.. Men bor gjerne på hotellet flere ganger, men da skal jeg booke rom som ikke ligger mot mathallen . :)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, Gudrun R
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. oktober 2018

Hei, takk for tilbakemelding! Dette var ikke hyggelig å høre! Jeg skal selvfølgelig ta dette videre til de som arrangerer, så håper jeg vi kan unngå dette i fremtiden. Jeg er ellers glad for å lese at resten av oppholdet falt i smak :-)