Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Trip.com
Expedia.comUSD 151
Destinia.comUSD 162
Anmeldt 15. november 2018

Vi hadde bestilt et oppgradert familierom. Toalettet så urent ut da vi kom, og på vannkokere lå det støv. Safen virket ikke, og tv’en hadde sjenerende striper på skjermen samt en fjernkontroll som ikke virket som den skulle. Vi kunne ikke bytte rom da hotellet var fullbooket. Frokosten var OK, men litt mørk spisesal. Mange som var på helgetur i festlig lag. En konsert på Blå som utartet seg bidro også til at dette ikke ble en god tur for familien. Vi kommer nok ikke tilbake hit. Ellers et trivelig strøk med mange koselige butikker.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Odyssey03127510152
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Så trist at oppholdet ikke svarte til forventningene! Her var det mye for oss å ta tak i, og det lover jeg at vi skal gjøre. Vi skal være bedre enn dette. Jeg håper likevel at dere tør ta turen tilbake slik at dere får se og oppleve oss slik vi vanligvis fremstår :-)

Anmeldt 4. november 2018

Hotellet ligger ved akerselva og kort fra sentrum om en kan gå noen meter.
Gode senger
Bra frokost, men vær tidlig ute så unngår du kø
Mathallen rett over veien og nedre foss gård rett over elva
Anbefaler et besøk der, i vinbaren eller puben på loftet

Romtips: Be om utsikt over akerselva
Takk, per860
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. november 2018

Tusen takk for fin tilbakemelding!

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Rom med utsikt over Mathallen og byen var tipp topp! Og beliggenheten er helt perfekt for oss som setter pris på god mat og drikke. En handletur i Markvegen og marked på Blå, gangavstand til de store konsertlokale. Dette er er supert by-hotell:) Veldig hyggelig betjening, stille og rolig, kult interiør og design. Rent, pent og alt på stell:)

1  Takk, karolinen671

Tusen tusen takk for denne reviewen - den gikk rett til hjertet vårt :-)

Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Bestilte rom på nettsiden til Scandic Vulkan 14 dager før avreise og krysset av for dobbeltseng.

Fikk utlevert rom med twin-bed likevel... og beskjed at det kunne skje, selv om man krysset av i bestillingen. Skuffende når det blir bestilt i god tid i forveien.

Er ikke så mye som skal til for å velte forventningene.

Takk, Dovregubbe

Hei, og beklager at vi ikke klarte å tilfredstille forventningene dine! Jeg skal gå igjennom rutinene våre slik at dette ikke skjer igjen.

Anmeldt 31. oktober 2018

Dato for oppholdet: oktober 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. november 2018