Booking.comUSD 144
Prestigia.comUSD 187
Anmeldt 16. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Anmeldt 6. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018

Anmeldt 21. november 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. november 2018

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Vi var en familie på 2 voksne og 2 barn som overnattet en natt på hotellet. Beliggenheten er fin, rett ved Mathallen og med gå avstand i til sentrum. Vi overnattet på et rom som het «friminuttet» dette rommet var helt supert for barna. Rommet var stort og romslig, hadde PlayStation 4 samt noe spill og leker for mindre barn. Ungene storkoste seg. Det var 2 stk TV og rommet var ellers kult innredet med film plakater og Lp plater på veggene. Sånn sett det beste familiesommer vi noen gang har hatt. Det eneste minuset med rommet var en litt trang dobbeltseng siden det minste barnet på 6 år måtte ligge i voksen sengen. Frokosten holdt også bra standard som vi forøvrig er vant til fra andre Scandic hotell også. Personalet var gjennomført hyggelige både i frokostsalen og i resepsjonen. Ønsker man et hotell med sentral beliggenhet og god standard, kan dette hotellet helt klart anbefales.

1  Takk, fresteen

Tusen takk for tilbakemeldingen - denne setter vi stor pris på! :-)