Priceline
Expedia.comUSD 156
HurbUSD 176
Anmeldt 26. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vennlige og hyggelige ansatte. Frokosten var ok, men jeg mener å huske at frokosten på Scandic St. Olavs plass hadde et litt bredere utvalg. Utsikten var ikke mye å skryte av på rommet mitt, men jeg sov som en stein. Hardt med andre ord. Hvem trenger vel god utsikt da?

Reisetype: Reiste alene
Takk, Håkon I

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding - håper vi ses igjen i 2019!

Anmeldt 16. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2018

Anmeldt 6. desember 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Anmeldt 3. desember 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. desember 2018