Etrip
ScandicHotels.comUSD 155
Anmeldt 15. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt i helgen i forbindelse med en bursdagsfest i nabolaget. Betjeningen var hyggelig, rommet var rent og frokosten var meget god. Det er puber, restauranter og utesteder i fleng rett rundt hotellet.

Takk, karenmarieh
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Tusen takk for super tilbakemelding! Håper vi ses igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 7. januar 2019

Super beliggenhet! Meget gode senger. Kompakte rom med alt. Og en super frokost. Men helt tragisk når det er så lytt mellom rommene at det går kraftig ut over nattesøvnen. Antakeligvis da vi var så uheldige å ende opp et rom som var tiltenkt å kunne åpnes mot naborommet hvis en var et større reisefølge. Men når naboene virker som russ på bytur, men promp og fis som en del av underholdningen lokalt - så blir det egentlig bare irriterende for øvrige gjester når det er så lytt. Men vil alikevel anbefale hotellet, akt det andre stod til karakter 6. Vurderer rommet til 2, men det er kun pga støyisolering.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, Fjellmusa
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Neimen, uffameg det var ikke bra å høre! Vi skal se om vi kan fore dørkarmene slik at det hindrer støyen - så takk for tilbakemeldingen! Glad for å lese at det andre var på stell :-)

Anmeldt 26. desember 2018

Dato for oppholdet: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. desember 2018

Anmeldt 23. desember 2018 via mobile enheter

Vennlige og hyggelige ansatte. Frokosten var ok, men jeg mener å huske at frokosten på Scandic St. Olavs plass hadde et litt bredere utvalg. Utsikten var ikke mye å skryte av på rommet mitt, men jeg sov som en stein. Hardt med andre ord. Hvem trenger vel god utsikt da?

Dato for oppholdet: desember 2018
Reisetype: Reiste alene
Takk, Håkon I

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding - håper vi ses igjen i 2019!