Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Destinia.comUSD 162
Anmeldt 28. januar 2019

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Anmeldt 27. januar 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt som en "date" meg samboeren. Vi fikk hotellrom i hjørnet, det hadde flotte vindusarealer på begge sider og vi fikk virkelig følelsen av å se "hele" Oslo fra rommet. Dette kan du få ved å oppgradere til Superior rom. Og skriv ønske om hjørnerom i reservasjonen.

Beliggenheten er midt i det yrende Vulkanområdet, med Mathallen, restauranter og utesteder i umiddelbar nærhet.

Hotellet er bestykket med en høvelig restaurant og byr på en flott frokost, har også fått anbefalt restauranten for middag, men det har jeg ikke testet.

Servicen ved hotellet er også meget god, selvom det virket noe kaotisk bak resepsjonsdisken ved innsjekking.
Synes hotellet gir god valuta for pengene!

1  Takk, 496vegardh
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2019

Tusen takk for den gode tilbakemeldingen din! Neste gang håper jeg dere besøker italieneren Ferro også :-)

Anmeldt 15. januar 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Anmeldt 13. januar 2019 via mobile enheter

Bodde her en natt i helgen i forbindelse med en bursdagsfest i nabolaget. Betjeningen var hyggelig, rommet var rent og frokosten var meget god. Det er puber, restauranter og utesteder i fleng rett rundt hotellet.

Takk, karenmarieh
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. januar 2019

Tusen takk for super tilbakemelding! Håper vi ses igjen ved en senere anledning!

Anmeldt 7. januar 2019

Super beliggenhet! Meget gode senger. Kompakte rom med alt. Og en super frokost. Men helt tragisk når det er så lytt mellom rommene at det går kraftig ut over nattesøvnen. Antakeligvis da vi var så uheldige å ende opp et rom som var tiltenkt å kunne åpnes mot naborommet hvis en var et større reisefølge. Men når naboene virker som russ på bytur, men promp og fis som en del av underholdningen lokalt - så blir det egentlig bare irriterende for øvrige gjester når det er så lytt. Men vil alikevel anbefale hotellet, akt det andre stod til karakter 6. Vurderer rommet til 2, men det er kun pga støyisolering.

Takk, Fjellmusa
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. januar 2019

Neimen, uffameg det var ikke bra å høre! Vi skal se om vi kan fore dørkarmene slik at det hindrer støyen - så takk for tilbakemeldingen! Glad for å lese at det andre var på stell :-)