TripAdvisor
Publiser
Innboks
Søk
Anmeldt 10. august 2019

Hyggeleg og problemfri innsjekk. Reint på greitt rom. God seng. Litt varmt på rommet om natta. Bra frukost, som alltid på Scandic. Ingen middag denne dagen. Avgiftsbelagt parkering i nærliggande offentleg parkeringshus.

Takk, Trehar
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. august 2019

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss! Håper vi ses igjen :-)

Anmeldt 5. august 2019

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2019

Anmeldt 5. august 2019

Fint hotell, med fine rom, som desverre har alt for dårlig lydisolasjon. Har en rom ut mot Mathallen hører en mye støy fra området nedefor om kvelden/natten. Er det i tillegg arrangement i Vulkan Arena, som det var da vi bodde der, ble vi holdt våkne til nærmer kl 03 om morgenen, natt til søndag. Tenker du å bo der, vil jeg anbefale å sjekke Vulkan Arena arrangementer først!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, HelgeG409

Hei, takk for tilbakemeldingen! Ja, vi er et hotell midt i Oslo, med alt det det innebærer. Av og til vil det være støyende mennesker på gata men stort sett sover alle godt gjennom hele natta her på Vulkan. Jeg er veldig lei meg for at dere fikk en dårlig opplevelse her, men håper ikke dere er skremt bort for godt - vi vil gjerne vise oss fra en roligere side også :-)

Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Bodde her i 3 netter, det er et fint hotell med god beliggenhet ved Mathallen, og kun en liten spasertur unna sentrum. Det var gratis parkering i parkeringshus like ved noe vi satt stor pris på. Fikk et stille og rolig rom med god utsikt. Frokosten var helt grei, ikke det største utvalget. Litt misfornøyd med at renholderne hang opp igjen skitne håndklær på badet istedenfor å bytte de ut med nye. Men alt i alt fornøyd med oppholdet. Kommer helt sikkert til å vurdere Scandic Vulkan igjen ved en senere anledning.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, matglad9
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2019

Tusen takk for kjempefin tilbakemelding etter oppholdet på Scandic Vulkan, håper vi ses igjen om ikke lenge :-)

Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Var på konferanse på Scandic Vulkan i juni. Synes det var litt dårlig ventilasjon inne på konferanserommene. Vanskelig og rotete å finne frem på hotellet.
Frokostbuffeten var veldig god. De hadde hjemmelaget surdeigsbrød som smalte fortreffelig.

Dato for oppholdet: juni 2019
Takk, siwhelener
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2019

Tusen takk for tilbakemeldingen din! Vi er et energiklasse A hotell, derfor kan huset av og til bruke litt ekstra tid til å omstille seg temperaturer og store forsamlinger. Vi håper det ikke ødela totalopplevelsen. Vi er ekstra glade for å lese at dere likte vårt økologiske surdeigsbrød fra naboen Handwerk :-)