ScandicHotels.com
FindHotel
Booking.comUSD 211
Anmeldt 3. april 2020 via mobile enheter

Rent , pent og moderne hotel. Pent sted med masse fin kunst og fin beliggenhet på løkka. Veldig sentralt. Anbefales på det sterkeste hvis du vil ta deg en byferie osv.... matbutikk rett ved siden av og parkering .

Dato for oppholdet: april 2020
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, citylife20
monicae765, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. april 2020

Tusen takk for denne utrolig hyggelige tilbakemeldingen! Håper vi ses igjen :-)

Anmeldt 24. februar 2020

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica E, Hotelldirektör på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. februar 2020

Anmeldt 17. februar 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels

Anmeldt 16. februar 2020 via mobile enheter

Overrasket samboern med et opphold her i valentinehelgen. Oppgraderte rommet fra standard til superior, og fikk et rom med fantastisk utsikt over Oslo. Ble spurt om vi ønsket drikke/sjokolade på rommet, men det sa jeg nei til. Da jeg kom inn på rommet lå det likevel sjokolade på senga, sammen med svaneformede håndkler :) Fantastisk service, beliggenhet, og pris. Er veldig fornøyd med oppholdet og kommer definitivt til å velge dette hotellet igjen ved en annen anledning Også pluss for god frokost og parkeringshus rett i nærheten.

1  Takk, 320stinel
Monica E, Hotelldirektør på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. februar 2020

Tusen takk for en utrolig hyggelig feedback! Dere er hjertelig velkommen tilbake :-)

Anmeldt 6. februar 2020 via mobile enheter

Helt greit hotell med god beliggenhet rett ved Mathallen og Grünerløkka. Litt sløv og lite engasjert service da vi sjekket inn. Helt grei frokost, men ingen høydare.
Praktisk med parkering i parkeringshuset rett ved.

Dato for oppholdet: desember 2019
1  Takk, LarsIngarogKaroline
Monica E, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. februar 2020

Takk for feebacken etter oppholdet! Her må vi justere gjestebehandlingen, så vi kan vise oss fra en litt mer spenstig side neste gang. Håper vi ses igjen!