Anmeldt 28. september 2020

Nydelig seng og veldig god frokost. Rommet var veldig lite iforhold til det jeg fant ut av på nettet, synes rommet var stusselig til å kalles 4 stjernes. Men alt i alt en fin overnatting pga mat og seng.

1  Takk, 397elisabeth
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2020

Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi har dessverre måtte fjerne all pynt, puter, pledd og lignende fra rommene pga smittevern - det gir nok et dårligere inntrykk av rommet. Vi takker ellers for god tilbakemelding på rom og seng, og håper vi ses igjen om ikke lenge.

Anmeldt 19. september 2020

Vulkan er et veldig fint område med restauranter og mathallen, kort vei til sentrum.
Parkeringshus.
Frokosten var veldig god.
Sengene var gode og badet var fint.
Hårføner ,strykejern og strykebrett.
vi kommer igjen(-:

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, tlinden2017
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Dere er hjertelig velkommen tilbake nårsomhelst :-)

Anmeldt 8. september 2020

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. september 2020

Anmeldt 8. september 2020

Dato for oppholdet: august 2020