6 personer ser på dette hotellet
ZenHotels.com
ScandicHotels.comUSD 201
Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Hadde en fin opplevelse på hotellet. Problemfri innsjekk, lett å finne parkering på gateplan siden vi ankom meget sent på kvelden. Parkeringshus i tilstøtende bygning. Rommet var romslig og renholdet på topp. Litt dårlig trykk i dusjen. Fin frokostbuffet med alt du trenger.
Fin beliggenhet langs Akerselva. nærmeste nabo med Mathallen og Grunerløkka. På grunn a Covid var nesten alt stengt, kun take away muligheter. Hotellet Anbefales hvis du vil oppleve Oslo på annet enn klassiske Karl Johans Gate.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 706kyrrea
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. februar 2021

Vi var på hotellet fra onsdag til søndag med en seks måneder gammel baby. Vi hadde spurt om det var mulig med badekar da vi viste hotellet hadde det, det var dessverre ikke noen ledige rom med badekar når vi kom. Istedet fikk vi et kjempe fint hjørnerom hvor babysenga allerede var gjort klar. Men vi skulle være der i nesten en uke med en baby på familiebesøk, så det å ikke ha et badekar der var litt krise. Men resepsjonisten var super hyggelig og hadde ordnet så vi kunne flytte til et rom med badekar morgenen etter! Mini elsket badekaret og pannekakene til frokost så det ble som en miniferie. Plasseringen til hotellet er supert med Mathallen og Akerselva rett nedenfor. Du er akkurat passe sentralt, men med bedre muligheter en du ville hatt i sentrum. Rommene var veldig fine og rene, definitivt bedre stand en de fleste hotell vi har besøkt rundt om i Norge.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Liebert_v2
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2021

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Vulkan. Vi håper at vi ses igjen om ikke lenge. #staysafe

Anmeldt 22. oktober 2020

Møter på hyggelig personell, rent og fint rom, sover helt utmerket med frisk luft i rommet. Avslutter oppholdet med en nydelig frokost. Anbefaler dette hotellet på det varmeste. Kommer til å booke samme hotell neste gang jeg skal til Oslo

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, idamaribraten
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris på i disse dager. Du er mer enn hjertelig velkommen tilbake!

Anmeldt 12. oktober 2020

Dette hotellet er et moderne, rent og praktisk alternativ midt i hjertet av Oslo, med utsikt til Mathallen, elva og Dansens Hus. En flott totalopplevelse med mange restauranter og barer i Oslo’s koseligste strøk, rett i nærheten. Anbefales til alle som besøker byen i privat eller jobbmessig ærend.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, langslet
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. oktober 2020

Tusen takk for en utrolig hyggelig tibakemelding! Det setter vi stor pris på. Vi håper på et snarlig gjensyn :-)

Anmeldt 10. oktober 2020 via mobile enheter

Som nevnt, perfekt beliggenhet ved Mathallen og en kort spasertur til Grunerløkka. Greit hotell med fine rom ,topp service og alt på stell. Fin frokost med godt utvalg. Hyggelig betjening. Eneste negative er putene, kunne vært bedre eller de kunne hatt ekstra puter.

2  Takk, JongH_12
Monica Egeberg, Daglig leder på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2020

Takk for din verdifulle tilbakemelding, vi tar til oss alt du har skrevet :-)