Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke stĂžttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi stĂžtter fĂžlgende nettlesere:
6 personer ser pÄ dette hotellet
Bestill nÄ, betal under oppholdet
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 16.08.22
ScandicHotels.comUSD 163
Hvordan betalinger til oss pÄvirker rekkefÞlgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Prisene leveres av partnerne vÄre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne vÄre. BesÞk partnerne vÄre for mer informasjon.
Hoteller i nĂŠrheten
SprÄkAlle sprÄk
Flere sprÄk
20–25 av 1 023 anmeldelser
Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av vÄre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Monica Egeberg, General Manager pÄ Scandic Vulkan, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Anmeldt 1. august 2021

Hadde bestilt weekend og rom med utsikt. Foreslo 8. etasje. Grunn: reise med syk person som kom til Ä oppholde seg noe mer enn vanlig pÄ hotellrommet. Fikk 8 etasje, med utsikt til en trapp. Klaget til resepsjonen, men fikk til svar at de hadde tilfredsstilt ett av Þnskene vÄre, nemlig 8.etasje. Ville ikke gi oss annet rom. Sendte klage da vi kom hjem. Skulle fÄ svar innen 48 timer. NÄ etter mange uker har vi fortsatt ikke fÄtt svar. Derfor: Ikke velg SCANDIC VULKAN. Mange andre gode hoteller i omrÄde.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, BirgerG12
Monica Egeberg, General Manager pÄ Scandic Vulkan, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei, fÞrst og fremst beklager jeg pÄ det sterkeste at vi ikke klarte Ä tilfredstille Þnsket ditt, at oppholdet ikke stod til forventningene. Jeg har dessverre ikke registrert noen klage her pÄ hotellet, sÄ jeg har ikke fÄtt svart deg tidligere. Juli har vÊrt frykterlig travel for oss, og glade er vi for det. Det betyr ogsÄ at det ikke alltid er like lett Ä flytte pÄ reservasjoner nÄr de aller fleste er rom allerede er bebodd. Jeg hÄper dere gir oss en sjanse til, slik at vi kan vise oss fra en bedre side.

Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Hadde en fin opplevelse pÄ hotellet. Problemfri innsjekk, lett Ä finne parkering pÄ gateplan siden vi ankom meget sent pÄ kvelden. Parkeringshus i tilstÞtende bygning. Rommet var romslig og renholdet pÄ topp. Litt dÄrlig trykk i dusjen. Fin frokostbuffet med alt du trenger.
Fin beliggenhet langs Akerselva. nÊrmeste nabo med Mathallen og GrunerlÞkka. PÄ grunn a Covid var nesten alt stengt, kun take away muligheter. Hotellet Anbefales hvis du vil oppleve Oslo pÄ annet enn klassiske Karl Johans Gate.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 706kyrrea
Monica Egeberg, General Manager pÄ Scandic Vulkan, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. februar 2021

Vi var pÄ hotellet fra onsdag til sÞndag med en seks mÄneder gammel baby. Vi hadde spurt om det var mulig med badekar da vi viste hotellet hadde det, det var dessverre ikke noen ledige rom med badekar nÄr vi kom. Istedet fikk vi et kjempe fint hjÞrnerom hvor babysenga allerede var gjort klar. Men vi skulle vÊre der i nesten en uke med en baby pÄ familiebesÞk, sÄ det Ä ikke ha et badekar der var litt krise. Men resepsjonisten var super hyggelig og hadde ordnet sÄ vi kunne flytte til et rom med badekar morgenen etter! Mini elsket badekaret og pannekakene til frokost sÄ det ble som en miniferie. Plasseringen til hotellet er supert med Mathallen og Akerselva rett nedenfor. Du er akkurat passe sentralt, men med bedre muligheter en du ville hatt i sentrum. Rommene var veldig fine og rene, definitivt bedre stand en de fleste hotell vi har besÞkt rundt om i Norge.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Liebert_v2
Monica Egeberg, General Manager pÄ Scandic Vulkan, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2021

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her pÄ Vulkan. Vi hÄper at vi ses igjen om ikke lenge. #staysafe

Anmeldt 22. oktober 2020

MÞter pÄ hyggelig personell, rent og fint rom, sover helt utmerket med frisk luft i rommet. Avslutter oppholdet med en nydelig frokost. Anbefaler dette hotellet pÄ det varmeste. Kommer til Ä booke samme hotell neste gang jeg skal til Oslo

Dato for oppholdet: oktober 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
1  Takk, idamaribraten
Monica Egeberg, General Manager pÄ Scandic Vulkan, svarte pÄ denne anmeldelsenBesvart 26. oktober 2020

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding! Det setter vi stor pris pÄ i disse dager. Du er mer enn hjertelig velkommen tilbake!