11 personer ser på dette hotellet
Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 12.08.22
1924 av 1 023 anmeldelser
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Som alltid er det like hyggelig å bo på Scandic Vulkan. Frokost-buffèten var delikat og velfylt, men det kan være lurt å være tidlig ute. Overraskende å finne hele avocados ved buffeten
Vi var der kl 07:45. Klokken 8:40 var det ganske fullt.
Personalet brukte hansker og masker.
Det er godt med antibac og hansker til gjestene også.

Vi kommer tilbake

Romtips: Kom tidlig til frokosten😊 Buss 54 går helt ned til Aker Brygge, og kommer ofte rett utenfor😀
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 966maritk
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 1. august 2021

Hadde bestilt weekend og rom med utsikt. Foreslo 8. etasje. Grunn: reise med syk person som kom til å oppholde seg noe mer enn vanlig på hotellrommet. Fikk 8 etasje, med utsikt til en trapp. Klaget til resepsjonen, men fikk til svar at de hadde tilfredsstilt ett av ønskene våre, nemlig 8.etasje. Ville ikke gi oss annet rom. Sendte klage da vi kom hjem. Skulle få svar innen 48 timer. Nå etter mange uker har vi fortsatt ikke fått svar. Derfor: Ikke velg SCANDIC VULKAN. Mange andre gode hoteller i område.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, BirgerG12
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei, først og fremst beklager jeg på det sterkeste at vi ikke klarte å tilfredstille ønsket ditt, at oppholdet ikke stod til forventningene. Jeg har dessverre ikke registrert noen klage her på hotellet, så jeg har ikke fått svart deg tidligere. Juli har vært frykterlig travel for oss, og glade er vi for det. Det betyr også at det ikke alltid er like lett å flytte på reservasjoner når de aller fleste er rom allerede er bebodd. Jeg håper dere gir oss en sjanse til, slik at vi kan vise oss fra en bedre side.

Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Hadde en fin opplevelse på hotellet. Problemfri innsjekk, lett å finne parkering på gateplan siden vi ankom meget sent på kvelden. Parkeringshus i tilstøtende bygning. Rommet var romslig og renholdet på topp. Litt dårlig trykk i dusjen. Fin frokostbuffet med alt du trenger.
Fin beliggenhet langs Akerselva. nærmeste nabo med Mathallen og Grunerløkka. På grunn a Covid var nesten alt stengt, kun take away muligheter. Hotellet Anbefales hvis du vil oppleve Oslo på annet enn klassiske Karl Johans Gate.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 706kyrrea
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Velkommen tilbake!

Anmeldt 8. februar 2021

Vi var på hotellet fra onsdag til søndag med en seks måneder gammel baby. Vi hadde spurt om det var mulig med badekar da vi viste hotellet hadde det, det var dessverre ikke noen ledige rom med badekar når vi kom. Istedet fikk vi et kjempe fint hjørnerom hvor babysenga allerede var gjort klar. Men vi skulle være der i nesten en uke med en baby på familiebesøk, så det å ikke ha et badekar der var litt krise. Men resepsjonisten var super hyggelig og hadde ordnet så vi kunne flytte til et rom med badekar morgenen etter! Mini elsket badekaret og pannekakene til frokost så det ble som en miniferie. Plasseringen til hotellet er supert med Mathallen og Akerselva rett nedenfor. Du er akkurat passe sentralt, men med bedre muligheter en du ville hatt i sentrum. Rommene var veldig fine og rene, definitivt bedre stand en de fleste hotell vi har besøkt rundt om i Norge.

Dato for oppholdet: februar 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Liebert_v2
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. februar 2021

Tusen takk for en utrolig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet her på Vulkan. Vi håper at vi ses igjen om ikke lenge. #staysafe