Booking.comUSD 139
ScandicHotels.comUSD 139
FindHotelUSD 139
1924 av 1 028 anmeldelser
Anmeldt 26. august 2021

Veldig flott hotell med fine rom, og god atmosfære. Området rundt er også veldig fint, frodig og grønt, samtidig urbant. Litt trangt i frokostsalen, men frokosten var veldig god. Kommer til å bo her igjen! :-)

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, matilder670
Monica Egeberg, Daglig leder på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2021

Tusen takk for super tilbakemelding! Vi gleder oss til å se deg igjen!

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Som alltid er det like hyggelig å bo på Scandic Vulkan. Frokost-buffèten var delikat og velfylt, men det kan være lurt å være tidlig ute. Overraskende å finne hele avocados ved buffeten
Vi var der kl 07:45. Klokken 8:40 var det ganske fullt.
Personalet brukte hansker og masker.
Det er godt med antibac og hansker til gjestene også.

Vi kommer tilbake

Romtips: Kom tidlig til frokosten😊 Buss 54 går helt ned til Aker Brygge, og kommer ofte rett utenfor😀
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, 966maritk
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Vi gleder oss til å se dere igjen!

Anmeldt 4. august 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 1. august 2021

Hadde bestilt weekend og rom med utsikt. Foreslo 8. etasje. Grunn: reise med syk person som kom til å oppholde seg noe mer enn vanlig på hotellrommet. Fikk 8 etasje, med utsikt til en trapp. Klaget til resepsjonen, men fikk til svar at de hadde tilfredsstilt ett av ønskene våre, nemlig 8.etasje. Ville ikke gi oss annet rom. Sendte klage da vi kom hjem. Skulle få svar innen 48 timer. Nå etter mange uker har vi fortsatt ikke fått svar. Derfor: Ikke velg SCANDIC VULKAN. Mange andre gode hoteller i område.

• Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, BirgerG12
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2021

Hei, først og fremst beklager jeg på det sterkeste at vi ikke klarte å tilfredstille ønsket ditt, at oppholdet ikke stod til forventningene. Jeg har dessverre ikke registrert noen klage her på hotellet, så jeg har ikke fått svart deg tidligere. Juli har vært frykterlig travel for oss, og glade er vi for det. Det betyr også at det ikke alltid er like lett å flytte på reservasjoner når de aller fleste er rom allerede er bebodd. Jeg håper dere gir oss en sjanse til, slik at vi kan vise oss fra en bedre side.

Anmeldt 8. mai 2021 via mobile enheter

Hadde en fin opplevelse på hotellet. Problemfri innsjekk, lett å finne parkering på gateplan siden vi ankom meget sent på kvelden. Parkeringshus i tilstøtende bygning. Rommet var romslig og renholdet på topp. Litt dårlig trykk i dusjen. Fin frokostbuffet med alt du trenger.
Fin beliggenhet langs Akerselva. nærmeste nabo med Mathallen og Grunerløkka. På grunn a Covid var nesten alt stengt, kun take away muligheter. Hotellet Anbefales hvis du vil oppleve Oslo på annet enn klassiske Karl Johans Gate.

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, 706kyrrea
Monica Egeberg, General Manager på Scandic Vulkan, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2021

Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding etter oppholdet hos oss. Velkommen tilbake!