“Skikkelig digg på en kald høstdag”
Anmeldelse av Toyenbadet Public Bath

Oslo Pass
Vurdert som nr. 156 av 409 ting å gjøre i Oslo
Attraksjonsdetaljer
Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Flott avkoblingsted for slitne dager. Et lite tilsidesatt rom med basseng for de mindre, og gode baner på 50 m (med stupetårn) med plass for både de som ønsker å trene, og de som vil ta det litt roligere. Min første gang gikk jeg meg litt bort ved garderoben, litt dårlig med info/markering, men ellers veldig fint sted. Har også parkeringsmuligheter

1  Takk, Marianne S

Anmeldt 27. oktober 2017

Lett tilgjengelig bad. Kort vei å gå fra T-banen. Store og romslige garderober. Åpent og lyst inni svømmehallen. Behagelig vann å svømme. Mindre god informasjon på nettsiden og helt misvisende ift. ledige baner. På nettsiden sto det at det var 6 av 8 baner ledige når vi skulle svømme, men når vi kom dit fikk vi beskjed om at det kun var 1 bane ledig og at informasjonen på nettsidene ikke er riktig. Meget fullt i bassenget. Støynivået var dog helt ok.

Takk, Tartufo17
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Når bladene på trærne begynner å gulne og det blir kaldt ute, da er det deilig og kunne spenne på seg speedoen og ta seg en dukkert i Tøyenbadet. Stort olympisk basseng med gode treningsmuligheter. Overraskende barnevennlig med sklier og stupebrett! Ta turen!

1  Takk, John-Erik H
Anmeldt 29. januar 2017 via mobile enheter

Veldig mye folk og tettpakket i barnebassenget. Men god temperatur i vannet. Ellers veldig kaldt i lokalet så turen tilbake til garderoben ble i kaldeste laget.
Greit sted med rom for noe forbedringer.

1  Takk, kim c
Les flere anmeldelser
Anmeldt 23. oktober 2016 via mobile enheter

Ok temperatur i ett av bassengene, sinnsykt kaldt i lokalene. Trangt om plassen og møkkete toaletter. Reiser til et annet sted neste gang.

Takk, Forarsveen

Reisende som så på Toyenbadet Public Bath, så også på

Har du vært i Toyenbadet Public Bath? Del dine erfaringer!