“Nydelig pasta”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig pasta med sandskjell, litt spicy chilivariant. Denne kunne med fordel vært litt heftigere. God Soave dertil. Perfekt pennacotta til dessert. Savner likevel smårettkombinasjonene som var på middagsmenyen tidligere. God service!. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kbachken

Anmeldt 7. desember 2018

Dette er et lite, men populært sted for å spise italiensk mat og drikke italiensk vin og lignende. God service, - men engelsktalende. Vi var 4 personer som prøvde 3 forskjellige pastaretter, og alle sammen var veldig begeistret for maten. Det er ganske tett mellom bordene så dette er ikke stedet for de mest private samtalene. Dersom man skal benytte seg av toalettene, så må man kunne gå trapper. Et sted jeg gjerne kommer tilbake til!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og lite sted med god italiensk mat og godt utvalg i gode viner. Hyggelig og koselig betjening. Vi kommer nok tilbake.

Takk, 119steinarr
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dro hit for en middag. Ble møtt av hyggelig personale og ble raskt ekspedert. Vi tok litt forskjellige retter og alle smakte fortreffelig. Savnet Italiensk øl

Takk, olejacobt2015
Anmeldt 4. november 2018 via mobile enheter

Kanskje er det dumt å spise kjøtt på en italiensk restaurant? Men når man ikke er så veldig glad i mel og vann (spaghetti), var det fristende å prøve en entrecôte. Ikke så lurt! Det kjøttet var både seigt, med trevler, og fullt av fettslintrer. Og tilbehør var mikroskopisk: noen ørsmå stekte potetbiter. Ikke noen grønnsaker. Ikke til å bli mett av, og ganske dyrt. Anbefales ikke.

Takk, mortenj960

Reisende som så på Proseccheria Restaurant &Vinbar, så også på

Har du vært i Proseccheria Restaurant &Vinbar? Del dine erfaringer!