“En liten smak av Italia”

Proseccheria Restaurant &Vinbar
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 17. januar 2019

Sentralt, men stille og rolig. God italiensk mat og god boblende drikke. Fin atmosfære, sitt inne eller ute og nyt!

Dato for besøk: januar 2019
2  Takk, Asbjørn I

Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Nydelig pasta med sandskjell, litt spicy chilivariant. Denne kunne med fordel vært litt heftigere. God Soave dertil. Perfekt pennacotta til dessert. Savner likevel smårettkombinasjonene som var på middagsmenyen tidligere. God service!. Kommer gjerne igjen.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, kbachken
Anmeldt 7. desember 2018

Dette er et lite, men populært sted for å spise italiensk mat og drikke italiensk vin og lignende. God service, - men engelsktalende. Vi var 4 personer som prøvde 3 forskjellige pastaretter, og alle sammen var veldig begeistret for maten. Det er ganske tett mellom bordene så dette er ikke stedet for de mest private samtalene. Dersom man skal benytte seg av toalettene, så må man kunne gå trapper. Et sted jeg gjerne kommer tilbake til!

Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Hyggelig og lite sted med god italiensk mat og godt utvalg i gode viner. Hyggelig og koselig betjening. Vi kommer nok tilbake.

Takk, 119steinarr
Anmeldt 12. november 2018 via mobile enheter

Dro hit for en middag. Ble møtt av hyggelig personale og ble raskt ekspedert. Vi tok litt forskjellige retter og alle smakte fortreffelig. Savnet Italiensk øl

Takk, olejacobt2015

Reisende som så på Proseccheria Restaurant &Vinbar, så også på

Har du vært i Proseccheria Restaurant &Vinbar? Del dine erfaringer!