“Intim og hyggelig restaurant ”

Proseccheria Restaurant &Vinbar
Bestill på internett
Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservater
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 30. august 2019 via mobile enheter

Vakkert innredet, intimt og sentral beliggenhet. Nydelig pasta retter og utsøkt rødvin, Prossecco og Limoncello.
Betjeningen er hyggelige. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 966kari_

Anmeldt 5. juli 2019 via mobile enheter

Sjarmerende servitør var på pletten nedbørsrekord, oliven og drikke. Nydelig focaccia pollo med bacon og en rose prosecco gjorde susen for en enkel, velsmakende italiensk lunch på Christiania torg.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 814sirib
Anmeldt 3. juli 2019

God lunsj - akkurat passe posjoner. Reatauranten er hyggelig, uformell og ligger sentralt. Absolutt å anbefale.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, hel1bs1
Anmeldt 25. juni 2019

Dette er et koselig og uformelt sted med super beliggenhet. Menyen har hovedsaklig pasta- og risretter, men også en fisk og en kjøttrett. Vi ble godt tatt i mot og bestilte forskjellige pastaretter. De fleste av oss var fornøyde med disse, pastaen var kokt al dente og var godt Prisene er ok, men porsjonene litt små. Passe bra service, selv om det var langt fra fullt måtte vi selv be om desertkartet etter å ha ventet i lang tid. Vi må også oppfordre eierene til å gi toalettene en skikkelig rengjøring, de var langt fra innbydende. Så hvis servicen skjerpes og toilettene vaskes kommer vi gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Kjersti G
Anmeldt 28. mai 2019 via mobile enheter

Fine lokaler, god service og hyggelig betjening. Valgte pasta fantasia som hadde gode smaker og pasta al dente. Anbefales!

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 917elineh

Reisende som så på Proseccheria Restaurant &Vinbar, så også på

Har du vært i Proseccheria Restaurant &Vinbar? Del dine erfaringer!