“Grei mat”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 2. august 2020

Et hyggelig sted hvor maten er helt grei, litt små porsjoner i forhold til hva du betaler for. Så ender opp med at det er helt greit, hverken mer og ikke mindre

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, andrehaeraas

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Vi stakk innom rett før stengetid for et lite glass, hyggelig betjening og rask servering.
Herretoalettet er en katastrofe, møkkete, nedslitt, ødelagt toalettsete osv, må utbedres asap!

1  Takk, Henning1967
Anmeldt 11. juli 2020

Vongolen og sjømatrisottoen var uten kreative krumspring men var begge kjempegode og smakte akkurat sånn de skal. Hyggelig betjening og digg vinanbefaling! Her ble vår lille familie også tatt godt imot :)

1  Takk, 666ingridt
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Svært skuffende opplevelse. Bestilte mangosalat, mangoen var umoden og uskrelt, samt scampien var rå. Bestemte meg for å sende retten tilbake hvorav servitøren responderte på en svært uprofesjonell måte. Bestilte deretter en ny rett; focaccia med kylling & bacon. Etter å ha ventet 30 minutter uten at servitøren har beklaget seg eller oppdatert meg, får jeg focaccia med ekkel kylling og tilnærmet rå bacon. Dette var et utrivelig besøk med rett og slett uspiselig mat, anbefales ikke.

Dato for besøk: juni 2020
1  Takk, elisabethhelle0805
Anmeldt 13. juni 2020 via mobile enheter

Dette spisestedet svarte til forventningene våre, både når det gjelder service, mat og drikke. Anbefales på det sterkeste. Lunt å godt her , behagelig atmosfære og sentralt i Oslo.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, 799oles

Reisende som så på Proseccheria Restaurant &Vinbar, så også på

Har du vært i Proseccheria Restaurant &Vinbar? Del dine erfaringer!