“Italiensk kveldsstemning”

Kjøkken: Italiensk
Middagsalternativer: Reservasjoner
Omgivelser: Sentrum
Anmeldt 8. august 2021 via mobile enheter

Hyggelig sted med rolig atmosfære. Personalet var effektive og fulgte oss godt opp. Maten var god og fasilitetene var rene.

Takk, 555OlaNo

Anmeldt 5. juli 2021

Koselig sted med relativt lite på menyen, noe jeg tar som et godt tegn - da er ofte det de har godt! Det hele var en veldig hyggelig opplevelse!

Takk, 619thomasv
Anmeldt 5. november 2020 via mobile enheter

Prosecceria er alltid en super opplevelse. Nydelig italiensk mat og veldig godt vinkart. Vi drakk denne gang en egenimportert prosecco, nydelig. Og deres Tiramisu er uten tvil den beste vi har smakt utenfor Italia!
Et par smil fra servitørene hadde det dog vært hyggelig å få med på kjøpet;)

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, Bsol67
Anmeldt 3. november 2020 via mobile enheter

Nydelig italiensk mat, rask servering og hyggelige ansatte. Desserten smakte også nydelig. Anbefales å besøke.

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, leonorea2016
Anmeldt 2. august 2020

Et hyggelig sted hvor maten er helt grei, litt små porsjoner i forhold til hva du betaler for. Så ender opp med at det er helt greit, hverken mer og ikke mindre

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, andrehaeraas

Reisende som så på Proseccheria Restaurant &Vinbar, så også på

Har du vært i Proseccheria Restaurant &Vinbar? Del dine erfaringer!