“Meget god mat opplevelse.”
Anmeldelse av La Sangría

La Sangría
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En liten bit av Spania i Oslo! På La Sangría får du servert tradisjonelle tapas, samt spesialiteter som bacalao og paella. Menyen inneholder også et stort utvalg av kjøtt- og fiskeretter. Restauranten ble etablert i 1992 og drives av brødrene Juan Carlos og Fernando Perez. Miljøet på La Sangría er intimt og romantisk, med dempet belysning og spansk bakgrunnsmusikk. Ved lukkede selskaper er det mulig å bestille flamencodanser og gitarmusikk.
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Meget god opplevelse. Vi var 4 stykker som spiste og koste oss masse. Hyggelig service og koselig lokale, servitøren var veldig imøtekommende. Anbefales! Vi kommer tilbake, et lite stykke Spania i Oslo kan man si.

1  Takk, realsilentwasp

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Oslos dyreste spisested? Ikke verd prisen.
Bodde på hotell like ved og fikk lyst å prøve. På menyen ute står det Paella for 2 kr. 390,- Når du får meny inne etter å ha satt deg kommer det fram at prisen er pr.pers, altså 800,- Våre store tenåringer hadde lyst på paella så vi bestilte det sammen med noen tapasretter til oss voksne. 45 min. er minst 15 min. for lenge å vente på maten, men paellaen smakte bra, men tapasrettene var ikke noe å skryte av; skuffende at brød og båtstekte poteter kommer fra frysedisken på Rema, og kanskje kjøttbollene også..., kun tomatsausen de var i gjorde smaken grei nok. Stekte scampi i hvitløksaus var gode.
Hyggelig servitør, så ikke noe å utsette på servicen. Men nesten dobbelt så dyr middag som alle de andre steder i Oslo på 5 dager, og vi har bare vært på gode steder, bl a kjente Italienske restauranter.
Anbefaler ikke La Sangria pga prisnivået og ujevn kvalitet. Noe var svært godt, men simpelt med oppvarmet frossenmat fra en dagligvarebutikk.

1  Takk, 291_yvinda
Anmeldt 4. august 2020

God spansk mat og veldig hyggelig service. Et lite stykke Spania midt i Oslo. Vi kommer gjerne tilbake. Anbefaler Tortilla!

2  Takk, Stoten2019
Anmeldt 27. juli 2020

Dette er virkelig en spansk restaurant og anbefale meget god mat og god Service vi spiste tapas 8 retters med anbefalt vin i fra servitøren og Startet med en meget god Sangria
Vi kommer igjen snart og anbefaler et besøk hit.

2  Takk, 76kjellf
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Kjøpte 8 retters tapas ferdig laget meny via letsdeal.no!
Servitørene er kjempe imøtekommende og maten smakte helt utmerket.! Dette var mitt 2 besøk på knappe 2 måneder og gleder meg veldig til neste gang og :)

3  Takk, carocalll

Reisende som så på La Sangría, så også på

Har du vært i La Sangría? Del dine erfaringer!