“Helt OK”
Anmeldelse av La Sangría

La Sangría
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En liten bit av Spania i Oslo! På La Sangría får du servert tradisjonelle tapas, samt spesialiteter som bacalao og paella. Menyen inneholder også et stort utvalg av kjøtt- og fiskeretter. Restauranten ble etablert i 1992 og drives av brødrene Juan Carlos og Fernando Perez. Miljøet på La Sangría er intimt og romantisk, med dempet belysning og spansk bakgrunnsmusikk. Ved lukkede selskaper er det mulig å bestille flamencodanser og gitarmusikk.
Anmeldt 19. juli 2021

Hyggelig service, men kunne vært flinkere på smittevern med tanke på plass. Ellers var maten og sangrian helt ok, mange ulike alternativer på menyen og servitøren var hyggelig og behjelpelig men maten var ikke mer en helt OK. Vil nok prøve en annen tapas restaurant neste gang.

1  Takk, martines582

Anmeldt 23. juni 2021

Fantastisk god tapas, vi bestilte meny og fikk da 8 tapasretter. Mye mat så vi ble veldig mett. Hyggelig og autentisk spansk atmosfære.
Var utsolgt for sangria, som «plaster på såret» får vi gratis sangria neste gang vi kommer.

Takk, LineH90
Anmeldt 14. juni 2021

Ekte spansk tapas. Hyggelige lokaler med spanskinspirert interiør. Hyggelig betjening. Kan fortsatt anbefales, men Sangria har litt å gå på når det gjelder maten. Litt mer krydret og varmere mat hadde gjort seg. Ligger like bak SAS-hotellet på Holbergs plass v/Slottsparken.

Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Meget god opplevelse. Vi var 4 stykker som spiste og koste oss masse. Hyggelig service og koselig lokale, servitøren var veldig imøtekommende. Anbefales! Vi kommer tilbake, et lite stykke Spania i Oslo kan man si.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, realsilentwasp
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Oslos dyreste spisested? Ikke verd prisen.
Bodde på hotell like ved og fikk lyst å prøve. På menyen ute står det Paella for 2 kr. 390,- Når du får meny inne etter å ha satt deg kommer det fram at prisen er pr.pers, altså 800,- Våre store tenåringer hadde lyst på paella så vi bestilte det sammen med noen tapasretter til oss voksne. 45 min. er minst 15 min. for lenge å vente på maten, men paellaen smakte bra, men tapasrettene var ikke noe å skryte av; skuffende at brød og båtstekte poteter kommer fra frysedisken på Rema, og kanskje kjøttbollene også..., kun tomatsausen de var i gjorde smaken grei nok. Stekte scampi i hvitløksaus var gode.
Hyggelig servitør, så ikke noe å utsette på servicen. Men nesten dobbelt så dyr middag som alle de andre steder i Oslo på 5 dager, og vi har bare vært på gode steder, bl a kjente Italienske restauranter.
Anbefaler ikke La Sangria pga prisnivået og ujevn kvalitet. Noe var svært godt, men simpelt med oppvarmet frossenmat fra en dagligvarebutikk.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, 291_yvinda

Reisende som så på La Sangría, så også på

Har du vært i La Sangría? Del dine erfaringer!