“Flott familiedrevet restaurant.”
Anmeldelse av La Sangría

La Sangría
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En liten bit av Spania i Oslo! På La Sangría får du servert tradisjonelle tapas, samt spesialiteter som bacalao og paella. Menyen inneholder også et stort utvalg av kjøtt- og fiskeretter. Restauranten ble etablert i 1992 og drives av brødrene Juan Carlos og Fernando Perez. Miljøet på La Sangría er intimt og romantisk, med dempet belysning og spansk bakgrunnsmusikk. Ved lukkede selskaper er det mulig å bestille flamencodanser og gitarmusikk.
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god, tradisjonell mat. Tapas som vi spiste, smakte fantastisk. Kunnskapsrik vert i denne familiebedriften, god vin og i det hele tatt trivelig plass!
Anbefales!

Takk, kineep
Lasangriaoslo, Daglig leder på La Sangría, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Tusen takk. Og velkommen igjen.
Med vennlig hilsen, Fernando

1923 av 396 anmeldelser

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en meget positiv opplevelse. Hyggelig betjening, god tapas, god vin og hyggelige lokaler. Dette anbefaler vi til alle som liker spansk tapas.

Takk, OnAir64268560881
Lasangriaoslo, Daglig leder på La Sangría, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk
Og velkommen igjen.
Med vennlig hilsen, Fernando

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service med en meget god servitør. Maten smakte meget bra. God Spansk atmosfære. Kokkens anbefaling var veldig god. Hyggelig og koselige omgivelse. Anbefales

Takk, ToveBell
Anmeldt 19. juli 2021

Hyggelig service, men kunne vært flinkere på smittevern med tanke på plass. Ellers var maten og sangrian helt ok, mange ulike alternativer på menyen og servitøren var hyggelig og behjelpelig men maten var ikke mer en helt OK. Vil nok prøve en annen tapas restaurant neste gang.

1  Takk, martines582
Anmeldt 23. juni 2021

Fantastisk god tapas, vi bestilte meny og fikk da 8 tapasretter. Mye mat så vi ble veldig mett. Hyggelig og autentisk spansk atmosfære.
Var utsolgt for sangria, som «plaster på såret» får vi gratis sangria neste gang vi kommer.

Takk, LineH90

Reisende som så på La Sangría, så også på

Har du vært i La Sangría? Del dine erfaringer!