“Storfornøyd!”
Anmeldelse av La Sangría

La Sangría
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En liten bit av Spania i Oslo! På La Sangría får du servert tradisjonelle tapas, samt spesialiteter som bacalao og paella. Menyen inneholder også et stort utvalg av kjøtt- og fiskeretter. Restauranten ble etablert i 1992 og drives av brødrene Juan Carlos og Fernando Perez. Miljøet på La Sangría er intimt og romantisk, med dempet belysning og spansk bakgrunnsmusikk. Ved lukkede selskaper er det mulig å bestille flamencodanser og gitarmusikk.
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og betjening! Vi bestilte kokkens utvalgte åtte retter og alt smakte himmelsk! Intim og genuin spansk restaurant hvor vi virkelig kunne kjenne følelsen av å være nettopp i Spania. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, Anja S

1923 av 398 anmeldelser

Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig lite sted med super service og lav spansk musikk i bakgrunnen
God mat vi hadde tapas med 8 forskjellige retter og ei flaske vin som passet til

Takk, alexandergulbrandsen
Lasangriaoslo, Daglig leder på La Sangría, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god, tradisjonell mat. Tapas som vi spiste, smakte fantastisk. Kunnskapsrik vert i denne familiebedriften, god vin og i det hele tatt trivelig plass!
Anbefales!

Takk, kineep

Tusen takk. Og velkommen igjen.
Med vennlig hilsen, Fernando

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en meget positiv opplevelse. Hyggelig betjening, god tapas, god vin og hyggelige lokaler. Dette anbefaler vi til alle som liker spansk tapas.

Takk, OnAir64268560881
Lasangriaoslo, Daglig leder på La Sangría, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Tusen takk
Og velkommen igjen.
Med vennlig hilsen, Fernando

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

God service med en meget god servitør. Maten smakte meget bra. God Spansk atmosfære. Kokkens anbefaling var veldig god. Hyggelig og koselige omgivelse. Anbefales

Takk, ToveBell

Reisende som så på La Sangría, så også på

Har du vært i La Sangría? Del dine erfaringer!