“Herlig spansk atmosfære og tapas”
Anmeldelse av La Sangría

La Sangría
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Beskrivelse: En liten bit av Spania i Oslo! På La Sangría får du servert tradisjonelle tapas, samt spesialiteter som bacalao og paella. Menyen inneholder også et stort utvalg av kjøtt- og fiskeretter. Restauranten ble etablert i 1992 og drives av brødrene Juan Carlos og Fernando Perez. Miljøet på La Sangría er intimt og romantisk, med dempet belysning og spansk bakgrunnsmusikk. Ved lukkede selskaper er det mulig å bestille flamencodanser og gitarmusikk.
Anmeldt 25. september 2021 via mobile enheter

Vi hadde en herlig aften på La Sangeria. Fantastisk service fra et nydelig personale (Pia og Juan). Spansk atmosfære med sangeria og nydelig tapas. Vi gleder oss alt til neste gang.

Takk, Pjocken

Anmeldt 16. september 2021

Vi spiste alle kokkens anbefaling med 8 forskjellige tapasretter som vi alle tre vil anbefale videre. Det tok sin tid før vi alle 3 fikk drikkebestillingen vår, - to av oss fikk først den etter at første omgang av tapas hadde kommet på bordet. Men veldig hyggelig spansk personale og kjempegod mat i spanske omgivelser, så vi fikk en spansk opplevelse i disse tider hvor vi reiser til Spania. Vi var der en mandags kveld og ble overrasket over hvor mange gjester det var på en mandags kveld. Fornuftige priser.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Helt fantastisk mat og betjening! Vi bestilte kokkens utvalgte åtte retter og alt smakte himmelsk! Intim og genuin spansk restaurant hvor vi virkelig kunne kjenne følelsen av å være nettopp i Spania. Vi kommer definitivt tilbake.

Takk, Anja S
Anmeldt 4. august 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig lite sted med super service og lav spansk musikk i bakgrunnen
God mat vi hadde tapas med 8 forskjellige retter og ei flaske vin som passet til

Takk, alexandergulbrandsen
Lasangriaoslo, Daglig leder på La Sangría, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2021

Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Utrolig god, tradisjonell mat. Tapas som vi spiste, smakte fantastisk. Kunnskapsrik vert i denne familiebedriften, god vin og i det hele tatt trivelig plass!
Anbefales!

Takk, kineep

Tusen takk. Og velkommen igjen.
Med vennlig hilsen, Fernando

Reisende som så på La Sangría, så også på

Har du vært i La Sangría? Del dine erfaringer!