“Gode råvarer”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Jeg spiste fish & chips og var aldeles kjempefornøyd. Betalte NOK 178,- for maten.
God mat og gode råvarer til greie priser. Delikat. Grei service.
Et greit alternativ for den som ønsker sjømat!

Takk, Rune1973

Anmeldt 23. oktober 2018

Jeg var nysgjerrig på denne restauranten, for jeg har alltid visst om fiskebutikken, som har ligget her i flere tiår. Da jeg sjekket på nettet, så jeg at den hadde moderate priser, noe som var viktig for min lommebok. Måtte stå og vente lenge på å få tildelt bord, enda det ikke var andre gjester i kø. Omsider ble jeg vist et bord, og min venninne kom straks etter. Maten kom raskt, og prisnivået var ikke for høyt. Vennlige, men noe uerfarne kelnere, som etter hvert viste seg fra sin beste side.

2  Takk, Pavane53
Anmeldt 22. august 2018

Kombinert fiskebutikk og fiskerestaurant. Enkle og gode retter. Anbefaler Fish and chips. Greie priser og helt ok uteservering. Hyggelig og kjapp betjening

Takk, 251svens
Anmeldt 11. august 2018 via mobile enheter

De har en fin fiskedisk, men resten av stedet har seilet akterut både når det kommer til mat og service presentert på lik linje med en tørr pappeske

Takk, prebenel
Anmeldt 8. august 2018

Dette er kun basert på ett besøk: Men fisk og skalldyrgryta til NOK 289,- smakte fint lite - og den halve sjøkrepsen var bortimot rå.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 593ragnhildn

Reisende som så på Fiskeriet Youngstorget, så også på

Har du vært i Fiskeriet Youngstorget? Del dine erfaringer!