“Skuffet”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Frokost
Middagsalternativer: Frokost
Anmeldt 15. desember 2018

To som forsøkte lunsj med fiskesuppe. Vi var usikre på om den var kremet eller ikke. Jeg har spist posesuppe som har smakt meg bedre. Helflaske "farris" fra sodastreem kostet 75,-! Hyggelig og rask service tross stinn brakke. Lenge til neste gang! Savner Erling Moe!

Takk, aslamot

Anmeldt 5. desember 2018

Lite lokale med adskildt butikk og restaurantavdeling. Enkle fiskeretter. Bra utvalg av drikke. Tidvis uklart om en venter på ledig bord eller ønsker å kjøpe en halv torsk. Take away i butikkdelen. Kø begge steder en onsdag ettermiddag i førjulstid. Alle bak diskene hadde god tid...Endte da med en ta med fiskeburger. Lang ventetid, og intet oplyst om dette. Burgeren var saftig og god den...

Takk, Lars162
Anmeldt 26. november 2018 via mobile enheter

Jeg spiste fish & chips og var aldeles kjempefornøyd. Betalte NOK 178,- for maten.
God mat og gode råvarer til greie priser. Delikat. Grei service.
Et greit alternativ for den som ønsker sjømat!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Rune1973
Anmeldt 23. oktober 2018

Jeg var nysgjerrig på denne restauranten, for jeg har alltid visst om fiskebutikken, som har ligget her i flere tiår. Da jeg sjekket på nettet, så jeg at den hadde moderate priser, noe som var viktig for min lommebok. Måtte stå og vente lenge på å få tildelt bord, enda det ikke var andre gjester i kø. Omsider ble jeg vist et bord, og min venninne kom straks etter. Maten kom raskt, og prisnivået var ikke for høyt. Vennlige, men noe uerfarne kelnere, som etter hvert viste seg fra sin beste side.

2  Takk, Pavane53
Anmeldt 22. august 2018

Kombinert fiskebutikk og fiskerestaurant. Enkle og gode retter. Anbefaler Fish and chips. Greie priser og helt ok uteservering. Hyggelig og kjapp betjening

Dato for besøk: august 2018
Takk, 251svens

Reisende som så på Fiskeriet Youngstorget, så også på

Har du vært i Fiskeriet Youngstorget? Del dine erfaringer!